Yine ve yine yanı başımda duran telefonumun iğrenç sesiyle uyandım bugün tam olarak alarmı 8 defa ertelemistim ve bir daha ertelersem kesin okula geç kalırdım bu yüzden üzerimde duran örtüden kurtulup banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp formalarımı giyindim akşamdan ördügüm saçlarımı açtım hafif dalgali olmustu ve bence gayet güzel duruyordu saçlarımı öylece bırakıp hafif bir makyaj yaptım.
Kendime son kez bakıp mutfağa geçtim.
"Ooo annee kahvaltı mı hazırladın?""Evet hadi geç oturda bir şeyler ye sonra geç kalıyorsun. "
Akıllı bir girl olduğum icin annemi dinleyip masaya oturdum ve bir şeyler yedim.
"Anne ben bugün Edalara gidebilir miyim, lütfen? "
"Ne yapacaksın Edalarda söyle bakim." Dedi kısık gözlerle bana bakarak.
"Hiiç öyle biraz oturucam belki ders çalışırız ."
"Belki öyle mi milletin kızı dersten başını kaldırmıyor bu da belki diyor. "
"Anne hadi lütfen vallahi yarın bütün gün ders çalışırım söz istersen başıma Barış'ı dikersin sesimi bile çıkarmam. "
Baris benim super zeka meteor öğretmen kuzenimdi .
Anneme baktığımda düşünüyordu sonra bana bakıp "iyi tamam ama gec kalmak yok" dedi.Çığlık atip boynuna sarıldım teşekkürler anniş
Tamam rüya çek elini kolunu bir rahat dur sabah sabah .
Kuala gibi sarılmayı bırakıp odama gittim cantamı alıp evden çıktım.Okula otobüsle gidiyordum ve durak bir kaç sokak ilerdeydi telefonumu zorlada olsa cebimden çıkartıp edaya mesaj attım.
Gönderilen:Eda'm
Kanka nerdesin ben geliyorum.Gönderen:Eda'm
Tmm bende gelmek üzereyim görüşürüz.
Mesaj yazma zahmetinde bulunmadan yürümeye devam ettim.
Ayakkabı bagciklarim dikkatimi çekiyordu ben onlara bakarken neredeyse önümdeki arabaya carpiyordum.
Otobüs durağına gelince yorulmustum oturmayi planliyordum ama maalesef her yer doluydu bunun için bir kez daha söyledim. Oooofffff
Otobüsün geldiğini görünce herkesten önce hareketlendim amaç tabikiside herkesten önce binip yer kapmakti yaşasın kötülük jsksjsjOtobüs durdugunda arkamda kocaman bir insan trafiginin olduğunu farkettim. arkamda ki tombul teyze beni durtukleyip duruyordu en son dayanamayıp arkamı döndüm bir anne edasıyla kısık gözlerle Teyze ye baktım .
Kızım ilerlesene
Teyze nereye ilerleyeyim gormuyormusun yeri .
Zaten hep böyle şeyler beni bulur bir pencere bulup başımı ordan çıkarttım şu an kafası sıkışmış kertenkeleye benzedeigime eminim. Bak yine sinirlerim bozuldu.
Otobüsten nihayet indigimde okula dogru yürümeye başladım.
O sırada Telefonum çaldı baktım özel numara.Alo
...
Alo kimsiniz aloooo
...
Allah allah aloooo
Dıtt dıtt dıt.
Benimle kafa buluyorlar herhalde .
Okula geldigimde gözüm Eda'yi aradi ama bulamadım .
Tam sınıfa çıkacekken sırtıma öküzün biri atladıBu kimya sinirle arkamı dönerken gordugum kişiyle nedense hic şaşırmadım .
Eda ne yapıyorsun okilun ortasında mal mısın?
Sorduğum soruya pişman olmuştum .
Evet anlamında başımı salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ #WATTSY2017
ChickLit"Yaa bıraksana kolumu gerizekalı!!!" "Ya kızım sen akıllanmayacak mısın? Yumruk attığında bile bilegini burkan birisisin ne diye elin adamına kafa tutuyorsun.?" "Ya sana ne sana ne bırak beni onun ağzını burnunu kıracağım." " Sen ilk önce yürümeyi ö...