5. BÖLÜM ( MAVİŞ )

159 56 13
                                    

   Hikayemin başından beri güzel yorumlarıyla bana destek olan sevgili aryaaaammm 'a çok teşekkürler.  Iyi okumalar:)


Edayla sarıldıktan sonra arabaya bindik.

"Eee nereye gidiyoruz."
"Bilmem nereye gidelim."   
    " Alışveriş mi yapsak acaba ?"

"Olabilir."
Tamam o zaman.

Hızla alışveriş merkezine geldik arabayı park ettikten sonra alışveriş merkezine giriş yaptık.
Edanin ısrarıyla kıyafet mağazalarına girdik ilk önce.  Eda kendini kıyafetlerin içinde o kadar kaybetmiştiki önündeki kızı görmedi bile.

  "Ayyğğģhh çok pardon yaa görmedim kusura bakmayın. "

"Önemli değil. "

"Rüyaaa kız buldum vallahi çok güzel elbise gel gel." Kıza bak ya sanki yer çekimini buldu mağazayı inletti.

"Hangisi? "
"Bak şu çok güzel değil mi?"

  ( bunun koyu bir mor olduğunu düşünün:)  )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  ( bunun koyu bir mor olduğunu düşünün:)  )

Elbise gerçekten çok güzeldi.
"Bu çok güzel ama nerde giyeceğim acaba edacimcim."

"Kız sen onu boş ver buluruz giyecek yer . Hadi bunu dene daha alacağımız çok şey var. "
"Iyi bari tamam ben gidip deneyim."
  Kabine doğru ilerledim. Bütün kabinler boştu. Iclerinden bir tanesine girdim üzerimi değiştirip çıkacaktım ki duyduğum seslerle olduğum yere çakıldım.

'Allahım nolursun yanlış kabine girmiş olmayayım. '

Ayyğğģhh erkek sesleri geliyor vallahi yanlış kabine girdim. Rezillll oldumm uhhh.
Eda nın sesini duymamla içim de ağlama isteği oluştu.

"  Iııı şeyy ben arkadaşımı bulamadım da şu kabinlere bakıp bir çıkacam müsadenizle."

"Yanlız hanımefendi burası erkek kabini arkadaşınız bayan mı? "

"Yani..."

"Yani derken?"

"Bayanda biraz garip bir bayan."

"Hanımefendi siz iyimisiniz?"

"Amaann sizde uzattınız eee bi bakıp çıkacam allahallah. Çekil çekil."

"Rüyaaa kız nerdesin?"

Hay Allah kahretmesin ya rezil etti bizi millete.

"Rüya burda mısın ayol cevap versene bak dalacam kabinin birine o olacak. "

"Burdayım allahın cezası burdayım. " Kabinden apar topar çıktım.

"Nerdesin sen rüya? "

Cevap vermeden dışarıya çıktım tabi herzaman ki gibi Eda da peşimden.

Sessiz bir yere geçtikten sonra edaya dönüp.

İMKANSIZ #WATTSY2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin