4.Bölüm

173 65 18
                                    

Iyi okumalar canlar:)

O günün üzerinden tam 2 gün geçmişti. Onu orda öylece bırakıp gitmiştim cevap vermesini beklemeden orda bekledimi yoksa kalkıp gittimi hiç bir fikrim yok. Ben çekip eve geldim. Göz kapaklarım yorgunluğa dayanamayıp hemen kapanmıştı.
Şimdi ise artık bir şeylere karar vermem lazım.

Bemden onu tekrar sevmemi bize yeniden şans vermemi istiyor. Ama benim daha kendime bir cevabım yok.

Ben artık anlamaktan, üzülmekten , kırılmaktan yoruldum.
Kendimi yıprattığım kadar çevremdekilerde bundan zarar görüyor.

Ama bundan sonra ben eski ben değilim . Değişicem hem bedenen hem ruhen . Artık nefes almaktan bile korkan bir Rüya olmayacak.

17 yıllık hayatım boyunca güvenmemeyi öğrenmişimde haberim yok bundan sonra değil erkekler kendime bile güvenmeyeceğim.

Yatağımdan kalkıp banyoya gittim bugün biricik kuzenim barış gelecekti. Hazırlanmam lazımdı elimi yüzümü yıkayıp aynada kendime çeki düzen verdim . Kendime son kez bakıp çok gizelim bee dedim ee tabi bir de kendini beğenmiş bir kız gülüşü eklemeyi unutmadim.

Aceleyle banyodan çıkıp odama gittim tabi buna gitmek denirse yere kapaklandim.

Neyse kafaya takmak yok. Ben ne olursa olsun bundan sonra hep mutlu olucam olmalıyım.
Dolabımın karşısına geçip kısa bir şort ve beyaz üzerinde Nike yazan bir beyaz t-shirt aldım. Üzerime giydikten sonra hazırdım. Aşağı inip mutfağa geçtim.

Günaydın annelerin bir tanesi.

Günaydın kızım hayırdır nerden bu neşe.

     Hiç bir yerden mutlu olamaz mıyım?
  Hayır da seni mutlu görmeyeli uzun zaman oldu.
  Yüzü birden asıldı.

  Merak etme anne ben bundan sonra hep mutlu olucam alışsan iyi olur.

Inşallah kızım.

Oohoo kahvaltı hazırmış . Elimi masaya uzattığımla geri çekmem bir oldu.

Yaa anne ne vuruyon ya.

Onlar barış için o gelsin öyle ye.

Vaayy  barış ha barış o öküz kuzenim  için tüm hazırlıklar anlaşıldı. Öyle olsun bakalım.

Trip atar bir şekilde mutfaktan çıktım salona geçtim. Televizyonun karşısındaki koltuğa yayıldım . Rastgele bir kanal açtım oha en sevdiğim Sihirli annem buna küçüklüğümden beri bayılırım.
Hemen izlemeye koyuldum.

  Tam odaklanmıştım ki kapı çaldı umursamadan izlemeye devam ettim.

  Kızz Rüya duymuyon mu kapı çalıyor Barış'tır açsana.

Aman anne o kapıdan olmasada bacadan girer boşver.

bahçeye çıkan kapının hızla ve gürültüyle açılmasıyla yerinden sıçradım.

Allah cezanı vermesin Barış ödümü patlattın .

Beni takmadan üstüme atladı.

Yuh ayı hiç sey yapma ya Rüya kim ki. Ezildim.

Sabah beri kapıda bekliyorum niye açmıyorsun . Biraz daha bekleseydim bu taş kuzenini kızlar kapacaktı.

Aman da  aman hiç eksik olmayan egosuyla barış beymi gelmiş. Çok sevindim.

Ben de ben de kahvaltı hazır mı.

Hiç değişmemişsin .

Sanki sen farklısın.

İMKANSIZ #WATTSY2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin