UZAYDAYIZ +18

8K 69 59
                                    

Selin:Yakıyorsun mavi!..

Ali:Saçmalama!..Alev aldıran sensin!..

Gülerek dudaklarına uzandım ve öpmeye başladım.Bir süre sonra ayrılarak aynada kendime baktım.

Selin:İyi bari rujum çıkmamış!

İkimizde gülerken yanıtladı.

Ali:Rujundan daha değerliyim sanıyordum.

Selin:Aşk olsun yanılmışsın..

Gülerek koluna girdim aşağı indik.Herkes çığlık çığlığa alkışlarken saat 11.50 ye geliyordu..Karanlığı aydınlatan parlak ledler le masaya doğru yürürken koluna daha sıkı sığındım.

Selin:Eminsin demi?

Ali:Hiç olmadığım kadar...

Gülerek masaya geçip oturdum.Ve soruyu beklemeye başladım.Sorulduğunda tüm nefesimle yanıtladım.

Selin:Eveeeeeeeeeet.

Herkes bir kere daha alkışladığında Ali de soruyu yanıtladı.

Ali:Eveet.

Hüsameddin:Bende sizi karı koca ilan ediyorum.Tebrik ederim..

Selin:Teşekkürler!!

Elime verilen evlilik cüzdanına heyecanla bakıp gülümledim.

Elime verilen evlilik cüzdanına heyecanla bakıp gülümledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra Ali ye döndüm..Bir süre söylendim.

Selin:Öpsene karını manyak!

Ali:Sonsuza kadar...

Selin:Sonsuza kadar!..

Alnımızı birleştirip yavaşca dudaklarını öptüm...Şuan hayallerim gerçek olmuştu..Hepsi..Yani nerdeyse..Olsun ben yinede mutluydum..Sonsuza kadarda öyle olacaktım..

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Selin:Aliş dur!!Yavaş..

Ali:Bir an önce odaya çıkmak istiyorum Selin!

Selin:Kucağından düşücem şimdi ama yavaş ol biraz!

Ben boynuna gömülüp kokusunu iyice içime çektim.Oda odanın kapısını açarak beni yatağa attı.Üstüme çıktığında ceketini çıkarıp fırlattı ve ellerini yanaklarımda birleştirip dudaklarıma uzandı.Sert hareketlerle öptüğünde aynı şehvetle karşılık verdim.Biraz daha yatarak devam ettiğimizde beni kaldırdı ve arkadan fermuarımı açıp sadece ay ın verdiği ışıkta elbisenin düşüşünü izledi..Başımı çevirip baktığımda mavileri simsiyahtı..Yavaş yavaş omuzlarımı öpmeye başladığında sessizce inleyip kendimi erkekliğine sürtmeye başladım.Kalçalarımı tutup daha hızlı sürtmeye başladığında dudakları boynuma yanaşıyordu.Kafamla kafasını oraya sıkıştırdım ve kendimi akışına bıraktım.

Selin:İlk defa sevişecek kadar heyecanlıyım...

Ali:Miniğimizde burda...

Selin:Burda...

Dudakları boynumu sömürürken ellerini kalçalarımdan çekip göğüslerime götürdü ve sıkıca sıktı.Kendimi ona sürtmeyi bırakıp arkadan kocaman olmuş erkekliğini avuçladım ve hırıltısını dinledim..Dünyanın en güzel sesi olabilirdi.

Selin:Beklemek istemiyorum mavi..

Ali:Bekletmek istemiyorum!!

Bir elini kadınlığıma götürdüm ve konuştum.

Selin:Çok boş kalmıştı.

Gülerek beni yatağa yatırdı göğüslerime uzanıp sütyeni tek hamlede çıkardı.Dili sağ göğsümün ucuyla oynarken eli kadınlığımı hızlı ve ritmik bir şekilde okşuyordu.

Selin:Ahhhhh!!!

Göğüs kenarlarımı yaladıktan sonra sertçe emmeye başladı.Altında kıvranırken elinden iyice bastırıyordum.Bastırmamla eli daha hızlı hareket ederken kayganlığımda bir parmağını içime soktu ve gelip gitmeye başladı.

Selin:Ayyhh Ali!!

Kendimi ordan oraya atıyordum.2 parmağını daha soktuğunda ağlamak üzereydim.

Selin:Ahhhh...Daha hızlı ahhhh...

Elim erkekliğine ulaştığında elinin üstünde bende hareket ediyordum.Sıkıca kavradığımda seslice inledi.Bir kez daha sıkmak için hamle yapacağımda eline boşalmıştım.Gülümseyerek elini çekti ve kadınlığımı sadece bir kez boyluca yaladı.Kafamı yastığa atarak sakinleşmeye çalıştığımda konuştu..

Ali:Bütün gezegenlerin ve güneşin huzurunda...

Selin:Benimle sevişir misin uzaydaki çocuk?Kes sesinide gir içime..

Kahkaha atarak hiç vakit kaybetmeden erkekliğini çıkarıp hızlıca içime girdi..temposu son hıza çıktığında bağırdım.

Selin:Ahhhhh....UZAYDAYIM MAVİİİ!!

Ali:Ah!!Uzaydayız koca gözlü kız!!

Selin:UZAYDAYIZ!!

Son kelimem bu olurken 2. kez rahatlamanın ve Ali üstümdeyken kokusunun verdiği muhteşemliğin huzuruna bıraktım kendimi..


BÖYLE ŞİRİN KISA BİR BÖLÜM OLDU EHEHE 

Bizim Uzayımız//AlSel +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin