BTS Youtuber olsaydı:
Jin: Makyaj kanalı var. Kendine "Pırlanta Jin" der. Aboneleri bütün parasını makyaj malzemelerine harcadığı için aslında beş parasız olduğunu bilmiyorlar.
Suga: 24 saat boyunca canlı yayın yapardı. Bu 24 saatten 22 sini uyurken geçirirdi. 3 sadık abonesi var. Onlar büyükannesi, annesi ve sokakta yaşayan garip kız.
J-Hope: Yaşamak için Brony. "My Little Pony''nin bölümlerini inceliyor. Abonelerinin çoğu 6 yaşındadır.
*Brony: My Little Pony'yi izleyen erkeklere verilen ad. Bro+Pony: Brony.*
Rap Monster: Dünya meseleleri hakkında konuşurken video oyunları oynuyor. Ailesinin evindeki bodrumda yaşıyor. Her gün işe gidiyormuş gibi davranıyor. Geri gelip gizlice oyun oynamaya devam ediyor.
Jimin: Sürekli vlog çekiyor. Abonelerinin kendilerine saygılı olmasını istiyor.
Taehyung: Her şeyi sorguladığı bir komplo kanalı vardır. Piramitlerin dinozorlar tarafından yapılmış olup olmadığını öğrenmek istiyor. Hükümetin kendisini kapatmaya çalıştığını ve telefonlarıyla onu izlediklerini düşüncesinde takıntılı.
Jungkook: Şaka Kralı. Sokaktaki insanlara meydan okuyor. Oldukça başarılı. Çatlak bir fan tarafından çektiği videoların hepsinin kurgu olduğu açığa çıktı. Yeni bir adla ikinci şaka kanalı açmayı düşünüyor.