BTS Günlüğü 1. gün:
Jin: Bugün Jimin'in dolabına ekstra kıyafetler koydum çünkü sürekli onları kirletiyor...... iç çekiyor...... Rap Mon'un Jungkook'a evde eğitim için harika bir fikri var....... iç çekiyor.......J-hope Jimin'in peşini bırakmayacak çünkü ona at gibi göründüğünü söylemiş...... iç çekiyor......Suga tekrar bütün gün uyudu..... iç çekiyor..... ve Taehyung...... iç çekiyor......
Suga: Swag bir şekilde uyandım. Aptal Jimin Swag yüzümün önünde üstü çıplak bir şekilde yatıyordu bu yüzden gözlerim swag bir şekilde kapandı ve uykuya geri göndüm. SWAG.
J-Hope: Bugün parkta basketbol oynamaya gittim ama bütün çocuklar bana "At" diye seslenmeye başladılar ve ben oynamayacağımı söyledim ama sorun değil çünkü ben hep umutluyum ve gülümsüyorum.
Rap Monster: Saat tam 6: 15'de uyandım ve Jungkook'un matematik ödevini kontrol ettim. Çünkü öğretmeni muhtemelen yapmaz. Sanırım onun için evde eğitime başlamalıyım. Bu kendini beğenmiş insanları öğretmen olarak görüyorlar ama ben onlardan daha akıllıyım. Daha sonra 15 dakika içinde 3 şarkı daha besteledim ve sonra günlüğümü yazmaya başladım. Jimin hala eğlenceli değil. (Jimin you got no jams.)
Jimin: Bu sabah soyunuk bir şekilde Suga tarafından uyandırıldım. Bunu istediğini biliyordum. (Yoonmin feels *.*) Bazen sadece bebeğim Kookie'nin beni fark etmesini istiyorum. Beni gerçekten sevdiğini biliyorum. (Günlük feels doldu.) Ayrıca J-Hope'un etrafındayken garip hissediyorum..... Benden hoşlanıyor mu? Her neyse seni seviyorum günlüğüm. Sen benim en iyi arkadaşımsın. Yarın tekrar seninle konuşacağım.
Taehyung: Sanırım birisi günlüğümü okuyor. Bu yüzden yerli dilimde yazacağım. osadcıbhswd4cıbwdıpbcwpıbdcwıdbclsjdblasjdbvcluoduwvwlcsjdvcusdvcousdvcouwdcvupwdevcwvuj4wcvujwecewcvpşwecv5şwevcşw65evşcwvjecvwjecvpıwecvpwecupwevcbw1eıbcpwevcbpwevcpwevcbpwe5vbcpwevbcpwşıevbpşwıvbıwe (Al bakalım RapMon. Beni aşağılamayı şimdi dene bakalım.)
Jungkook: Bugün güneşten önce uyandım çünkü ben Golden Maknae'yim. Mutfaktaki tüm sinir bozucu meyve sineklerini temizledim ama sorun değil. Hepsi gitti çünkü ben Golden Maknae'yim. Ayrıca Jimin'in beni rahatsız etmesinden bıktım, onu gerçekten sevdiğimi bildiğini biliyorum. Çünkü sonuçta ben Golden Maknae'yim.