Cadılar Bayramı'nda BTS:Jin: Nedense, Jin'in prens olduğunu görüyorum. Belki Cadılar Bayramı için Aladdin veya Prince Charming olurdu. O gösterişli ve cesur biri olurdu (ve son derece yakışıklı).
Suga: Suga, giymeyi kabul bile etse, inşaat işçisi ya da polis memuru gibi çok fazla gerek duyulmayacak basit bir şey olurdu. Kostümünü tek parça seçerdi ve böylece her istediğinde onu çıkarabilir ve düzenli kıyafetlerinin tadını çıkarabilirdi.
J-Hope:: Hoseok, yaşlı bir erkek ya da kadın gibi giyinmeyi gerektiren eğlenceli bir şey olurdu. Makyaj yapmaktan ve kıyafetler giymekten hoşlanıyor. İnsanları güldürmeyi sevdiği için kostümüne gelen tepkilerden hoşlanıyor.
Rap Monster: Namjoon Sailor Moon olurdu. Şaka. (Üzgünüm, zorundaydım.) Rap Mon 90larda rapçi olarak giyinecekti çünkü her zaman kıyafetlerinden ilham almıştı ve o dönemin hip hopını dinleyerek büyümüştü.
Jimin: Jimin diğer çocuklar tarafından dalga konusu olmaktan kaçınmak için tarafsız bir şey olmaya çalışıyordu. Bir zombi ya da bir kurtadam olurdu. Eğlenceli olurdu ve çok eğlenceli makyaj gerektirirdi. Yine de çocuklar bunun için onunla dalga geçmenin bir yolunu bulsalar da.
Taehyung: Taehyung aptalca ve tuhaf bir şey olurdu. Bir yabancı gibi (ah tanrım). Çocuklar zaten kendisine uzaylı olarak seslendikleri için nihayet rolü oynayacaktı, dünya dışı bir yaratığa dönüşürdü ve yüzünü tamamen boyardı.
Jungkook: Jungkook, Taekkyeon savaşçısı gibi geleneksel, eğlenceli ve muhtemelen fazla makyaj gerektirmeyen bir şey olurdu. O kostümün içinde kendini olgun hissederdi ve kostüm gerçek veya değil eğer birisi sorgularsa ona gerçek mücadelerini göstermeye çalışırdı.