Pov. Jasmine(Jm):
Ma trezesc dimineata cu telefonul ala nenorocit care bip-aie la urechea mea.Ma duc fac un dus ,revin si-mi caut cateva haine in dulap.As fi vrut sa merg in hainele mele simple care le port de obicei,dar am decis ca trebuie sa ma schimb macar umpic si sa fiu mai sexy.Decid sa ma imbrac asa:Iar parul mi l-am lasat pe spate
.Ajunsa in fata liceului imi aduc aminte de toate momentele urate,cand eram batjocorita si lovita,insa de data asta nu a mai fost asa.Cu ecceptia Coryei (Cr)care vine cu un mers de curca la mine:
Cr: -Hopa...da ce-avem noi aici,tocilara a gasit niste haine la reducere?
Jm:-Nu draga,daca vrei iti dau si tie cateva ,ca vad ca umblii mai mult goala!
Cr: -Nu ti-e rusine sa vorbesti asa cum mine curvulito.
Jm:Auzi,i-a du-te tu de aici ca te asteapta clientii pe centura.Hai pana nu ma enervez.
Cr:Vai draga.Si ce-mi faci?
Jm:Uite asta: si poc i-am tras extensiile din par si i-am dat un sut in fund.
Ea pleca si toti incep a rade,eram mandra de mine :))).
Intru in scoala si dintr-o data o fata se izbeste de mine si cadem amandoua la pamant.Incepem sa radem una de alta:
Ky:Buna,scuze ,ma grabeam
Eu:Nu-i nimic.Cum te cheama ,nu te-am mai vazut pe aici?
Ky:Pai abea m-am transferat,si ma grabeam sa ajung la doamna directoare,nustiu unde este .Tu?
Eu:Eu ma numesc Jasmine ,incantata.Hai te conduc eu.
Mergem spre cancelarie ,iar eu o asteptam pe hol stand la usa.Dintr-o data vad trecand pe cineva.Da,era el Kevin...Trece pe langa mine si se preface ca i-a cazut ceva jos.
Pov Kevin:Vad tocilara cum sta la usa cancelariei ,ma prefac ca scap ceva doar pentru a o examina din cap pana in picioare.Era foarte sexy,nu am crezut ca poate arata asa de bine.Plec spre prietenii mei dupa ce schitez un zambet pe fata,la care ea imi raspunde cu un zambet.
Pov.Jasmine:Ii zambesc si eu apoi pleaca.Iese si Kaya si ne indreptam amandoua spre clasa,eram colege in cls a X-a A,iar Kevin era in a X-a B.Ne punem in ultima banca unde a ales ea si asteptam sa apara ceilalti colegi in timp ce povestim de ale noastre.
Profa venise,ne-am luat cartile si cand sa ies din clasa Kevin da din sprancene pervers catre mine,eu rosesc si imi continui drumul cu Kaya.Iesim pe poarta scolii si de dupa cardulet apare Kevin cu gasca lui(in care se afla si fratele meu,care se epropie de noi si....
Pentru continuare astept macar un vot💞astept comentariile,scz pentru greselii👏
CITEȘTI
❤Viata Unei Tipe❤
Teen FictionEste vorba despre tocilara liceului care dintr-o data devine o tipa super sexy dupa care bad boy-ul liceului saliveaza si incearca sa o cucereasca,apoi intervine un vechi prieten de al ei care este acuzat la politie de ani buni de abuzuri sexuale si...