Si de atunci nu am mai vorbit cu el...
Ma trezesc urmatoarea zi si ma imbrac asaMa duc la scoala si ma asez in banca.Orele au trecut repede fara nici un accident neplacut.Ies din curtea scoli cu Alisia si Kaya ,cand deodata apare in fata liceului Kevin cu Alonzo,Keyl,Zayn,Dylan(frate'miu):
-Ce faceti?spun ei
-Mergem acasa.(spunem noi)
-Facem petrecerea impreuna?,ca noi nu renuntam.
-Pai...este alta solutie cumva?Asta e la 20:00 sa fiti la usa.
Kv:-Si ne deschizi tu Jasmi?;)
Jm:-Dylan are cheia deci nu-i problema.Sa nu uitati de mancare!Bye
-PaMerg pe drum cu fetele mele si ne gandim pe cine sa mai chemam ca sunt prea multi baieti...
Aly:Hei o stiti pe Mary din cls la mine?
Jm:Da,dc?
Aly:Pai e la fel de nebuna si de draguta ca noi,o putem chema.(ea e Mary)Jm:-ar fi super.Si hai sa o chemam si pe Ana din cls la mine.
Ky:-E o ideie super.(ea e Ana)Ajungem fiecare la casa ei si stabilim ca ele sa vina mai devreme ca baietii.
Ma apuc de facut curat,prajituri si aleg filmele.Deschid televizorul si ascult muzica,programul este intrerupt de o stire ciudata:"Disparuti si de negasit" era vb despre Emil si prietenii sai,erau da-ti disparuti de ceva vreme,in jur de 3 luni,deoarece ultimul lor act a fost unul de furt,dar ei fac asemenea lucruri de 2 ani,si nu inteleg dc nu au fost inchisi inca!Dar totusi imi pare rau dupa Emil... :(
Este 19:00 toate fetele au venit.Eu:Alysia:
Kaya:
Marya(1) si Ana(2)
Admiran-du-ne indelung minute in sir,vedem pe geam cum la usa noastra parcheaza 2 masini super misto.Erau baieti... Intra unul dupa altul iar Kevin ultimul cu un buchet de flori.
-Ce frumoasa esti...si astea sunt pentru tine.
-Ms. :)
-Nu-mi dai cu usa in cap sau ceva?
-Ăăă...scuze am uitat si l-am pupat pe obraz.
-Wow,nu ma asteptam la asa ceva .
Mergem in casa ,dam muzica la maxim si incepem sa dansam ,dupa cateva pahare ametesc si cad peste Kevin(toti dormeau),el ma cuprinde in brate si ma urca pana in camera la mine inchide usa se dezbraca si sare pe mine incercand sa ma dezbrace,eu imi revin in fire il dau jos de pe mine si incep sa ma cert cu el ,deschid usa plec nervoasa dar totusi simtindu-ma si ciudat.Ajung in bucatarie si imi fac o cafea,finca nu vroiam sa ma culc.Deschid televizorul si incep sa ma uit la un film cand deodata aud un ciocanit la usa(cine drq sa bata la usa la ora asta!)Ma uit prin obiectiv(sau ce drq ar fi ala :) ) si tresar!Era Emil!
-Ce?Cum?!Cum ai ajuns aici?!
-Pai am nevoie de tine...
-Esti cautat de toata politia,ce dracu!
-Stiu ,te rog la sa-ma sa intru trebuie sa vorbim...
-Bn,intra.
-Nu mai am pe nimeni!Parintii mei au murit,prieteni mei mau lasat balta,iubita mea ma inselat!Tu esti singura persoana pe care o mai am,atat!
-Cum ai ajuns in toata situatia asta!
-Dupa ce mai lasat am inceput sa fumez,dupa ce ma lasat si ea am inceput sa beau,dupa ce parinti mei au murit am inceput sa ma droghez,cand i-am cunoscut pe baieti erau in aceasi situatie asa ca am inceput sa fim o familie dar din cauza depresiei de singuratate am inceput sa violam niste fete nevinovate sa furam.Cand am inceput sa fim cautati de politie uni sau sinucis alti au fugit si si-au schimbat numele.Eu am fost ascuns o vreme dar simteam ca mor finca eram singur,apoi mi-am adus aminte de tine.
-Emil...(plangeam amandoi)...eu nu o sa te las!Dar ce faci cu politia!
-O sa ma predau,asta e...Acum trebuie sa plec ne vedem maine.
-Pa,paMa duc sa ma culc dar in camera la mine eea Kevin asa ca ma culc in sufragerie(celelalte camere erau ocupate).
Urmatoarea zi...
CITEȘTI
❤Viata Unei Tipe❤
Teen FictionEste vorba despre tocilara liceului care dintr-o data devine o tipa super sexy dupa care bad boy-ul liceului saliveaza si incearca sa o cucereasca,apoi intervine un vechi prieten de al ei care este acuzat la politie de ani buni de abuzuri sexuale si...