De unde iese Kevin cu gasca lui spunand:
-Hei pisi,nu vrei sa-mi arati cum functioneaza sistemul reproducator la femei?Am auzit ca te pricepi la biologie.
-Nu!Profa e in scoala,intreabo pe ea,sau spune-i curvei sa iti arate prin practica!
-Hei pisi ,dar decand esti asa de rea?
-Decand in loc de unghii false imi i-au un cutit la mine.Asa ca i-a mana de pe mine pana cand nu iti fac un semn la gat!
-Bine,bine,dar va veni randul cand imi vai face unul cu dintii.Te pup draga!
-Sa ma pupi in c*r.Apoi ma smucesc din mana lui si plec nervoasa.Fratele meu Dylan
ii spune lui Kevin:
-Frate dc te-ai purtat asa urat cu sormea?
-Pai nu vezi ce sexy si rea a devenit?Vreau s-o musc pasional ca un vampir de gat.
-Bine, bine,ciudatule.Parintii mei(tata vitreg)abia ce sau casatorit si pleaca o luna in "Luna de miere"
-Si ce-mi pasa mie?Sa-i fie de dulce lu'maica'ta at.
-Nu de asta mai,ma gandeam sa dam o petrecere maine seara.
-Pai daca e sor'ta acasa eu nu vin la petrecere.
-Dc?!
-Finca ma duc la ea in camera sa-mi faca un program de strip-tease.(dand pervers din sprancene)
-Aaa....ok,deci maine la 18:00 esti acolo .
-Dododo...!
Pov.Jasmine:Plec nervoasa iar Kaya imi spune :
-Dc te-ai purtat asa urat cu el ,se vede ca-l placi?.
-Eu!!Sa-l plac?Nici'decum.
-Ba da se vede ,nu ma minti tu pe mine ca te cunosc bine.
-Ma stii de o ora,cum dracu sa ma cunosti?
-Hai zii iti place de el?*dand din sprancene*
-Of bine ,il plac de putin timp...
-De cand?!
-De 2 ani.
-Esti nebuna!
-Hai lasa asta.Vii maine la mine ca parinti mei pleaca in vacanta o luna?Vine si prietena mea Alisia din a XI-a.
-Dap,cum sa nu vin.Ajung acasa si ma duc sa ma chimb asa:
Ma duc si comand o pizza si in zece minute ajunge,finca mama era tare ocupata cu impachetatul.Ajunge si fratele meu si imi spune:
-Jasmi vezi ca maine vin baieti la mine.
*scap bucata de pizza din gura *si spun:
-Ce!!!Sa nu spui ca vine si Kavin!?
-Ba da el vine primu,sa ma ajute cu mancarea,stii ca mananc mult.Da si mie pizza!
-Ia-o drac mic!Ma duc in camera mea si incep sa vb la telefon cu Alisia,i-am zis daca nu putem face petrecerea la ea,dar nu se poate finca parinti ei stau acasa.Asa ca va trebui sa-l ignor pe Kavin.
Urmatoarea zi ma trezesc cu alarma pe jos *cred ca am aruncat-o fara sa-mi dau seama*.Imi fac rutina si ma imbrac asa
Ajung la scoala unde ma intalnesc cu Alisia si cu Kaya.Avem chimie ,iar ora asta o facem mereu impreuna cu a X-a B in laboratorul de chimie.Doamna intra in clasa si ne spune ca echipele vor fi de cate 2 baieti si 2 fete*doua persoane din X- B si 2 din X -A.Super....m-am nimerit cu fratemiu ,Kaya si Kevin.
Kv:-Ooo ,ce misto vrei sa facem o bomba?asa ca tine.
Jm:Nu mersi eu raman la ceva mai simplu.Incepem sa lucram ,facem o mica explozie ,iar eu ma sperii si cad,dar din fericire ma prinde Kevin si apoi....
Hey scz de greselii,sper ca va placut,voturi petru continuare,va pup💞
CITEȘTI
❤Viata Unei Tipe❤
Teen FictionEste vorba despre tocilara liceului care dintr-o data devine o tipa super sexy dupa care bad boy-ul liceului saliveaza si incearca sa o cucereasca,apoi intervine un vechi prieten de al ei care este acuzat la politie de ani buni de abuzuri sexuale si...