Natsu: *heryeri yaralar içinde ve ağlıyo*Erza: ugh! Aidou! Dövmesen olmaz mıydı?
Aidou: huh! Sanane be! Senmi karışacaksın!?
Lucy: şey.. en azından biraz alttan alsaydınız Aidou-san...
Gray: lucy! Ne yaptığının farkında mısın!?
Aidou:* ayağa kalkar* hmm demek yenisin ha? Förünüşünden belli oluyor ki bir yıldız ruhları büyücüsüsün. Ayrıca gayet de güçlüsün. Ancak fazla merhametlisin. Çok fazla açık bırakıyorsun...
Levy: aidou-chan... biraz fazla ağır gelmedi mi?..
Aidou: hayır gerçekten çok açık bırakıyo sütyenini giymemiş anlamında yani bi rüzgar esse bu yakışıklı sapıkların arasında ne yapacak?
Lucy: haaa!! *göğüslerini saklar*
A-arigato! Aidou-san!* koşarak uzaklaşır*Erza: öm öhöm öhöm!
Natsu: oğböğboböğbaboğğ!
Gray: whut!?._.
Gajeel: "sapık karı az daha yüksek sele söyle de dünya duysun!" Dedi.
Aidou: sen nasıl anladın?
Gajeel: demir ejdeyası papam bana öğretti.
Erza: qki._.
Aidou: * jellal'e doğru hızlıca koşar ve göğüsüne uzanır* uh! Yakışıklı! Al beni içineh!
Levy: * yavaaşça uzaklaşır*
Erza: jellal! Senin burada işin ne!?
Jellal: ya yether! Bn mystogan olan jellal'im bi kere direkt jellal deme bana! Aaa!!
Natsu: öğügöyoöağö öğkögö!?
Gajeel: "ne farkı var?" Diyo.
Aidou: huh! Farketmez! Eminim aletin yine eski zamanlardaki gibi hatta daha büyüktür..*biç smile*
Master: yah! Tamam! Herkesin içinde sevişmeyin ayol!
Aidou: uh! Gomēn master. Sadece erkeklerle oynaşmak istedim. Tıpkı eski zamanlardaki gibi...
Gajeel: ???
Natsu: öğöbvüğpokş öşilüğvööğb!
Gajeel: yaa tamam anladık da neden bu abartı?
Natsu: öğöbvböğüobüöğve..
Gajeel: hee.. pki tmm...
Levy: ._. Wht?
Gray: wtf?
Aidou: hmm gray-sama?.. demek fuck dedin ha?... pki gece bekliyorum...
Juvia: seni var yaaa!!!! Aşk rakibi! Gebeeerr!!
Aidou: bu mu saldırı şimdi?_. Daha hiç bişi görmemişsiniz siz... herneyse.. natsu... eğlencemize kaldığımız yerden devam edelim haydi..* kolundan tutup sürüklee sürükleye eve götürür*
Erza: yardım etmeli miyiz?
Gray: ıı... hayır bırak o kendi başının çaresine bakar..
Bakamadı..
No namus..
.............................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail İle Kudurmacalar!
Non-Fictionfairy tailde herkese yavşayan eski bir üye geri dönüyor. biraz +18 içeriklidir. aynı zamanda yaoyi yuri ve ship içerir. çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız.