"Aidou'nun hikayesi yalandan ibaret. Ona yalan söylemesini ben istedim. Bu benim saçmaladığım hikayelerden biri idi. Şimdi. Gerçek hikaye zamanı;
Aidou zeref'in kara büyü ile yarattığı bir canlı karanlık varlık. Yıllar önce zeref, pis işlerini yaptırmak için birilerine ihtiyaç duydu. Bu yaklaşık 300 yıl kadar önce idi. Aidou, eski bir karanlık kayıp büyü olan canlandırma büyüsü ile meydana geldi. Eski, güçsüz bir ruhu büyükanne ölümün ellerinden alarak yarattı onu zeref.
Hiçbirşey bilmezdi o zamanlar Aid-Natsu: e.. İhtiyar. Şöyle nostaljik ve kafiyeli konuşmadan diyorum korkutuyor bizi (つ°ヮ°)つ └⋃┘
Lafımı bölmesine be çocuk!
Ehm... Evet.. Devam ediyorum.
Zeref Aidou'yu yetiştirdi. Onu kötülük için eğitti. Ancak bir sorun vardı. Önceki yaşamından kalan kalıntılar bulunuyordu. O eskiden güçsüz, ancak çok iyi kalpli bir büyücü idi. Zeref'in kötü niyetine karşı gelmeye başlayınca... Işkence gördü. Her günü kapalı bir odada karanlık içinde geçiyordu. Zeref eski kalıntıları temizlemeye karar verdi. Bunun için ise... DÜŞÜNDÜMDE BURADA YAŞİ KÜÇÜK OLANLAR VAR ANLATMIYİM O KISIMI tmm..Ardından zeref mühürlendi. Aidou fairy tail'in kurucusu tarafından güvene alındı, ve aydınlık için savaş sürmeye başladı. Ve zeref serbest kaldığında da işte onu yakalıyip tekrar karanlığa öevirckti fln...
Natsu, Aidou'nun neden bu kadar aklı havada ve ciddi olmayan birisi olduğunu biliyor musun?
Çünkü kendini tutuyor. Eğer ki güce odaklanır sana, karanlık tarafı ortaya çıkacak. Onun karanlık tarafını bastıra bilecek ancak ve ancak tek bir şey var. Yıldız gücü. Bu nedenle senin yakınında idi daima lucy. Senden haykıran yıldız büyücü enerjisi ona ışığı gösteriyordu. Ayrıc-Erzak: e-ee.. Master... Acaba biraz fazla uzun sürmedi mi? Onun yerine Aidou'yu kurtarmaya gitsek diyorum...
Master: haklısın hadi gidelim.
(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞Ve yola koyuldular. Natsu, Gray, jellal, erza, master ve lucy. Happy ve carla'yı da unutmadılar. Ve tabiki Wendy de onlarlaydı. Off her neyse. Destansı bir yolculuğa çıktılar vs vs... Natsu aidou'nun kokusunu takip etmeye başladı. Fln... Sonraki bölümde fairy ta ilde görüşürüz... Okuyucular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail İle Kudurmacalar!
Non-Fictionfairy tailde herkese yavşayan eski bir üye geri dönüyor. biraz +18 içeriklidir. aynı zamanda yaoyi yuri ve ship içerir. çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız.