3

122 6 2
                                    

Lucy: hm.. yani zor kurtuldun..

Natsu: aynen öyle...

Lucy: bu arada... natsu?
Aidou Yuni-san hakkında.. fairy tail'in en güçlü büyücüsünün gildarts-kun olduğunu sanıyordum...

Mira: Aidou aşırı özel 500 yıllık bir
SSS SINIFI bir göreve çıktı. Bu nedenle yaklaşık 5 yıldır görevde.

Lucy: SSS!!!????

natsu: bir gün bende çıkıcam...

Lucy: az yavaş gel, Natsu! Hakikaten, Aidou-san'ın buzlu alev gücü nasıl bir şey?

Mira: bir kaç saat önce burada oksan görürdün... Aidou bir...

EJDERHA AVCISI!

lucy: neee!!??

Natsu: aynen... tıpkı benim gibi. Ancak o gerçekten ejderha ejderha felan büyütmemiş...

Lucy: nası ya?

Levy: o ateş ejderhası Igneel ve buz ejderhası Shina'nın kızdır.

Lucy: neğ!? İyide ejderhalar çocuk yapınca ejderha olarak doğmuyomuydu? İnsan ne alaka?

Levy: o zamanlarda... çok fazla savaş vardı... Ama herşey buz ejderhasını bulan Zerefin onu kurtarmasıyla oldu. Ancak yaptığı büyü henüz tam oluşmamış olan yavru ejderhaya işledi.

Mira: yani evrim geçirdi gibi bişey... Aidou ve Zeref de tab2de birbirlerine aşık oldular. Ama sonra zeref güçlerini kontrol edememeye başlayınca olan oldu...

Natsu: aynen la! O zamanlar Igneel beni daha yeni bulmuştu.

Lucy: o kadar küçüktünüz yani...

Gray: aynen...

Natsu: ama o sürtük karı peşimi ne zaman bırakacak kim bilir..

Jellal: o hepimiz için geçerli!

Gray: ha bu arda jellal... Aidou "eminim eski zamanlardaki gibi büyüktür" demişti... öhöm öm! Şey ne oldu acaba...kikiki-kiğ!!

Natsu:*kıkırdıyo*

Aidou: * bir anda dolabın içinden çıkıverir* haah!! Benim hakkımda dedikodu mu yapıyorsunuz bakıyım...

Gray: hass!! Sen nerden çıktığn~

Lucy: ve neden üzerinde sexy gecelik var?._.

Natsu: a-ayrıca konuşmanın ne kadarını duydun?

Aidou: bana yetecek kadarını...
* kanepeye yayılır*

Lucy: hey! Burası benim evim yayılmasanıza!

Aidou: sen onu banyondaki Cana'ya söyle...


Lucy: nneeeğğğ!!!!!?????


Levy: lu-chan. Sakinleş bira-- bi dakka.. lu-chan nereye kayboldu? ._.


Aidou: kimin umrunda? Burada 3 tane yakışıklı var ya fazlasına ihtiyacım yok..* gray, natsu ve jella'e doğru emekleyerek kalçası havada bir şekilde yavaşça ilerler*

Mira: Aidou-san... şu an yapmasanız diyorum...

Aidou: çıkın evden._. * kıçlarına tekmeyi başarak dışarı atar* hmm evet... sonunda yalnız kalabildik yakışıklılar.. "ateş ve buz ejderinin transı!" * 3 ünü de kuklası haline getirir*

* erkekler soyunmaya başlar*

Aidou: zuahahahaa!!


Pki de namus kalmadı _._. Sonraki bölüm çılgın olcak takipte kalın *leny*

Fairy Tail İle Kudurmacalar!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin