12.1. - 22.1.
14.7. - 24.7.Lidé ve znamení Jilmu
Pohoda a vyrovnanost z lidí narozených ve znamení Jilmu přímo vyzařuje. A není se čemu divit, neboť nenechávají nic náhodě a vždy jednají s rozvahou a v záloze mají náhradní plán v případě nezdaru. Jejich předvídavost je obdivuhodná, organizační schopnosti k nezaplacení a smysl pro detail až hraničící s puntičkářstvím. Jejich naprosto vyrovnané vystupování a nepřehlédnutelné charisma imponuje osobám opačného pohlaví a přitahuje je jako magnet.
Ovšem jako každá mince, i člověk ve znamení Jilmu má dvě strany. Miluje totiž obdiv, a když se mu nedostává patřičná dávka, dokáže být zatvrzelý, nepřátelský a arogantní, a to i k lidem, které považoval ještě před chvílí za své blízké přátele.
Vztahy
Tito lidé jsou pro opačné pohlaví velmi charismatičtí, ale s trvalejšími vztahy už to nemají tak jednoduché. Na svůj protějšek jsou velmi nároční. Když se jim nedostává patřičné pozornosti, jsou nespokojení a dávají to nepokrytě najevo.
Zdraví
Zrozenci Jilmu by na své zdraví měli dávat pozor. Jsou náchylní k chorobám vnitřních orgánů a mnohdy mívají tyto nemoci bolestivý průběh. Dlouhotrvající obtíže u nich nejsou žádnou výjimkou, stejně jako problémy s pohybovým ústrojím.
Práce
I když jsou tito lidé na vedoucích pozicích úspěšní, nemohou se těšit z přílišné obliby u podřízených. Rád jim podsouvá své názory a nedává jim příliš prostoru pro jejich vlastní invenci. Vyžaduje, aby všechny úkoly byly splněny přesně podle jeho představ a ve stanovený termín, v čemž je nekompromisní.
Klady:
Vyrovnaný, Předvídavý, Oblíbený, Charismatický, OptimistickýZápory:
Sebestředný, Arogantní, PomstychtivýZnámé osobnosti narozené ve znamení Jilmu
Moliére
Alexander Dumas
Francesco Petrarca
Paul Cézane
Benjamin Franklin
James Watt
++++++++++++++++++++++++++++
Toto je strom autorky. D.
ČTEŠ
KELTSKÝ HOROSKOP ✔️
SachbücherNamísto běžných znamení se tu objevují stromy (například Olše, Javor, Fíkovník atd.). +++++++ Budu ráda když do komentářů napíšete jestli to na vás sedí nebo jste pravý opak. +++++++ 5.12.2017 - #30 v kategorii populárně naučné