21.11. - 30.11.
21.5. - 30.5.Lidé ve znamení Jasanu
Štěstí přeje připraveným a na člověka narozeného ve znamení Jasanu toto pořekadlo platí dvojnásob. Mají dar předvídat události, které nastanou na základě jejich rozhodnutí, což z nich dělá neuvěřitelně schopné stratégy, hlavně ve spojení s jejich dobrými organizačními schopnostmi.
Obvykle bývají tito lidé ambiciózní, rádi a rychle se učí novým věcem a nejlépe se jim daří plnit úkoly na poslední chvíli. Na vedoucí pozici jsou přímo ideální, ale potřebují kolem sebe lidi, kteří za ně dokončí to, čemu oni dali jméno a formu, neboť běh na dlouhou trať není jejich nejsilnější stránka. V osobním životě jsou nároční na pozornost protějšku, po kterém vyžadují inteligenci a rovnocennost, jinak se nudí a propadají pesimismu.
Vztahy
Ve vztazích bývají často sobečtí. I když dovedou naslouchat potřebám svého protějšku, je pro ně samozřejmostí, že se jim vše mnohonásobně vrátí. Pokud se tak ovšem nestane, dokážou být velice nepříjemnými společníky. Jsou přesvědčeni o svém postavení „hlavy rodiny" a nesnesou na tomto místě konkurenci.
Zdraví
Fyzicky jsou na tom tito lidé dobře, poznáte je i podle mladistvého vzhledu a vyzařující energie, která z nich srší.
Práce
Lidé narození ve znamení Jasanu jsou vynikající týmoví hráči i vůdčí osobnosti. Mají přirozenou autoritu a komunikační schopnosti, což z nich dělá skvělé obchodníky, jednatele i politiky. Nemají rádi stereotyp, tudíž vyhledávají kreativní práce s možností osobního rozvoje.
Klady:
Stratég, Učenlivý, Pracovitý, Nezávislý, OrganizátorZápory:
Náročný, Sobecký, DiktátorZnámé osobnosti narozené ve znamení Jasanu
John F. Kennedy
Mark Twain
Charles de Gaulle
Viktor Kaplan
ČTEŠ
KELTSKÝ HOROSKOP ✔️
No FicciónNamísto běžných znamení se tu objevují stromy (například Olše, Javor, Fíkovník atd.). +++++++ Budu ráda když do komentářů napíšete jestli to na vás sedí nebo jste pravý opak. +++++++ 5.12.2017 - #30 v kategorii populárně naučné