BOROVICE

166 7 0
                                    

21.2. - 2.3.
25.8. - 3.9.

Lidé ve znamení Borovice

Člověk ve znamení Borovice se už rodí moudrý. Rozhodne-li se svého vysokého potenciálu využít, čeká jej závratná kariéra bez většího úsilí a je velkým přínosem i pro své okolí, které dokáže nenásilně učit a vést. Víra v dobro z něj dělá někdy až idealistu, a proto se v životě setkává s nepochopením, což jej neodradí od jeho poslání předávat lidem vše, co považuje za důležité. Jeho schopnost dosahovat cílů poměrně snadno jej může svést na scestí v podobě honby za mamonem, odkud těžko hledá cestu zpět. Jak bylo Borovicím dáno do vínku po stránce mentální, tak jim nepřeje v partnerských vztazích. Těžko si nachází rovnocenný protějšek, který by jim vyhovoval, a tak mají tendence se usadit až v pozdějším věku.

Vztahy

Zrozenci Borovice se snadno nechají strhnout city, ale jak rychlé je vzplanutí, tak rychle je zase opouští, pokud zjistí, že protějšek nesplňuje jejich představy o dokonalosti. Každé své zklamání prožívají velmi silně, a to i proto, že si ve své hlavě již vytvořili dokonalý obraz, který se ovšem neshoduje s realitou.

Zdraví

Tito lidé se těší poměrně pevnému zdraví až do pozdějšího věku, ale měli by se vyvarovat stresu a přepracování.

Práce

V zaměstnání jsou tito lidé houževnatí, ale neuznávají autority. Je pro ně proto vhodnější, pokud jsou svými vlastními pány. Touha po majetku je nutí překonávat překážky a nebojí se jít si tvrdě za svým cílem.

Klady:
Inteligentní, Houževnatý, Dobrosrdečný, Cílevědomý, Učenlivý

Zápory:
Impulzivní, Náročný, Idealistický

Známé osobnosti narozené ve znamení Borovice

Victor Hugo
Johann Wolfgang Goethe
Bedřich Smetana
Leonard Bernstein
George Washington

KELTSKÝ HOROSKOP ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat