[Alex POV]
Tai buvo Jungkook lūpos.
Vos praėjus sekundei, pajaučiau Jungkook kūno šilumą, virš manęs. Ta šiluma nugalėjo šaltį, einantį į mano kūną iš grindų.
- Nagi, Romeo, jau ją pažadinai, užteks! - koja švelniai mėgindamas nuspirti JK nuo manęs, kikeno Jimin.
- Dieve brangus, tu ją uždusinsi! - šaukė Seokjin lyg kokia persigandusi mama.
Jungkook iškėlė vieną pirštą aukštyn, taip išreikšdamas 'palaukit, dar minutėlę' ir mielai sukikenęs, tuoj atsitraukė nuo mano kūno.
Pakėlęs mane nuo žemės, jis sulaukė keistų žvilgsnių iš vaikinų, stovinčių šalia. Jin visdar atrodė lyg išsigandusi moteriškė, vis žegnodamasi kaip kokioj bažnyčioj.
- Pamiršai, kad jie šalia? - šaipiai tariau ir trinktelėjau JK per petį.
Jis mielai suvaidino, kad tas trinktelėjimas labai skaudėjo ir tuoj pat sukikeno.
- Gal.., - žiūrėdamas žemyn ir besikasydamas kaklą, slėpė šypseną Jungkook.
Kodėl jis toks mielas?..
- Ar man vieninteliam iškilo keli klausimai? - suraukdamas antakius tarė Hoseok.
Jungkook kažkodėl kostelėjo, turbūt jautėsi kiek nejaukiai prieš savo 'brolius'. Net nežinau kaip tuos vaikinus kitaip ir pavadinus, nes jie visi atrodo lyg artima šeima.
- Kodėl Alex nualpo ir kaip Jungkook ją 'pažadino'? - vienu metu sukluso Jimin ir Taehyung, tuoj pažvelgdami vienas į kitą su nuostaba lyg būtų skaitę vienas kito mintis.
- Alexandros nualpimas gali būti ženklas, jog jos močiutės siela mėgina pasiekti savo anūkę.., - sukryžiuodamas rankas, atsakė Namjoon.
- Pala, kaip suprast 'pasiekti'? Ar ji dabar mano galvoje, ar?.., - sutrikusi, suklusau.
- Betkuriuo metu, tavo močiutė gali pasirodyti tavo pasąmonėje. Ryte, dieną, vakare, ar net miegant. Tačiau karališkoji siela gali aplankyti artimąjį tik 2 kartus per parą, kadangi ji gali prarasti energiją jei viršys šį limitą, - aiškino Yoongi.
- Tai aš galiu ją pamatyti? Ją girdėti? - nustebau, jausdama keistą džiaugsmą, jog galėsiu bent kažkaip susisiekti su savo močiute.
- Taip, bet jei nori su ja kalbėtis, turi to mokytis. Tai nėra paprastas kalbėjimas kaip dabar šnekamės mes. Tas gebėjimas yra kur kas giliau - širdyje, - bakstelėjo sau per krūtinę Namjoon.