to už stačí,Mikaeli!

84 4 5
                                    

Už nejméně dvě hodiny tu s Noemi a Sebem sledujeme Mikaela,jak se pokouší vyslat na myšlenku ohnivou kouli.Na chvilku jsem zapla svojí schopnost vidět aury a rozhlédla se. Mikaelova aura měla tmavo červenou barvu,chtěl dosáhnout toho,proč už dvě hodiny trénuje. Podívala jsem se na Noemi. Ta měla v auře meduňkově oranžovou barvu,tím pádem,měla v sobě ještě docela dost energie. Pak jsem se zahleděla na Seba. Jeho aura měla tmavě červenou barv,jen se v ní leskly stříbrné odlesky,byl unavený , ne jen fyzicky,ale i psychicky.Zvedla jsem svou ruku a uviděla stejnou auru jako u Seba. Spustila jsem ruku dolů a opřela se o zedˇ .Zavřela jsem oči .Na pravém rameni jsem ucítila něčí ruku,tak jsem otevřela jedno oko. Přede mnou stál Seb. V jeho očích jsem viděla otázku : ,,už zase ?" Kývla jsem,protože jsem začala cítit pocity ostatních.Postavil se vedle mě a dal mi ruku kolem ramen.,,Prostě vypni."zašeptal mi do ucha. Lehce jsem kývla a zavřela oči. Zašla jsem až dozadu do své mysli a vypla aury. Hned jsem se cítila líp,ale přišlo mi,jako bych tedˇ byla slabší,jako bych přišla o kus sebe. O tomhle si budu muset promluvit se Sebem. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a dívala se na Mikaela. Už byl unavený,šlo to poznat i bez schopností.,,To už stačí ,Mikaeli! Pro dnešek konec."řekl nade mnou Seb.Zvedla jsem hlavu a pomalu se rozešla z tělocvičny. U dveří mě předběhla Noemi,s její rychlostí. Vyšla jsem z tělocvičny a čekala na Seba.Po asi pěti minutách vyšel ven a vedle něj šel Mikael a zřejmě se bavili o tom,jak vyslat ohnivou kouli. Řekla jsem si,že mu to řeknu později ,a rozešla se k výtahu,kterym jsem vyjela do patra ,kde mám pokoj já,Noemi a Michell. Seb,Mikael a Daniel mají pokoj v patře pod námi. Vylezla jsem z výtahu a rozešla se chodbou. Zalezla jsem do svého pokoje a dřepla si na postel. Vzala jsem mobil ,ale pak jsem ho zase položila.Něco mě napadlo tak jsem se zvedla a rozběhla se k pokoji Michell.Vtrhla jsem dovnitř tak rychle,že se Michell lekla. Sedla jsem si k ní na postel.,,Prominˇ ,jestli ses ekla ,ale něco mě napadlo.Nechceš jít na party ?"zeptala jsem se.,,Holka,ty mi čteš myšlenky.Jasně!! Jdu to říct klukům a Noemi,ty se ji připravit."řekla a vyběhla z pokoje. Já se v klidu zvedla a rozešla se k sobě do pokoje. Tam jsem si stoupla před skřínˇ a hrabala se ve věcech. Na konec jsem si vzala červeno černou košili a k tomu černý kratˇasy. Když jsem se převlíkala,pod dveřmi mi byl podstrčen papírek. Tedˇ jsem ho zvedla a přečetla si ho.,,Jdeme s Noemi jen ty a já,kluci už čekají na místě."bylo napsáno Michell.Pokrčila jsem rameny.Sebrala jsem mobil a vyšla z pokoje.Výtahem jsem sjela do chodby a obula si tenisky.Pak jsem vyšla ven,kde čekala Noemi s Michell .Kývla jsem ,že můžeme jít. Společně jsme se rozešli ..někam. Došli jsme k nějakému klubu,ale nikde jsem neviděla kluky.Zamračila jsem se. Noemi vedle mě se zasmála.,,neboj,koukej."zašeptala ke mě. ,,Kluci,jsme tu,mužete!!"křikla Michell. Ze tmy u klubu vyšel Mikael a na druhé straně Daniel.Něco mi tu ale nehrálo. Kde je Seb ?Čekala jsem,že vyjde za Mikaelem,ale ne.Přemýšlela jsem,kde by mohl být,když v tom mě něčí ruka otočila a já stála tváří tvář usmívajícímu se Sebovi. Tedˇ bych ho nejraši praštila.,,Ahoj"řekl a ještě víc se usmál.,,Ahoj."řekla jsem a otočila se. Na party jsme vždy chodili ve dvojicích. Tedˇ jsem si všimla,že Michell jde s Danielem a Noemi s Mikaelem. Povzdechla jsem si. Takže na mě zůstal Seb. Otočila jsem se na něj a nadzvedla jedno obočí.Zasmál se tím jeho příjemným zvonivým smíchem,a já se taky musela usmát. Nastavil přede mě dlanˇ vzhůru a já tu svojí položila na tu jeho,kterou on následně uzamkl do své.Usmála jsem se a hlavu si položila na jeho rameno.Pomalu jsme se rozešli dovnitř do klubu.



A mě to stačí . Takže...čuss! Já vás vítám u nové kapitoli u nového příběhu,budu se snažit aby to byla fantasy. Takže ...Have ya!!

JináKde žijí příběhy. Začni objevovat