Protože !!!

31 2 3
                                    

,,A to do prdele proč?! "vyjel na .

-----------------------------

,,Protože jsem to řekla !!!"zařvala jsem.,, a co jako?! Vůdce nejsi !!"řval na mě.,, a ty snad ano ?!! Ne !!! Tak se tu nevytahuj !!!"zařvala jsem. Najednou jsem na tváři ucítila palčivou bolest . On mě uhodil. On mě uhodil !!! To snad ne!!

,, To si děláš prdel ne?!! Tys mě uhodil!!! "Zařvala jsem. ,,Dylan, já nechtěl, fakt ne, promiň." začal se omlouvat. Do očí mi vtrhly slzy. ,,Dylan, fakt promiň ,já opravdu nechtěl, fakt nechtěl. "Omlouval se dál. Ne! Ani náhodou jeho omluvu nepřijmu.

Hodila jsem po něm vzteklej pohled a rázovala si to ven z tělocvičny. Jakmile jsem se ocitla za dveřma, rozběhla jsem se. Rychle jsem si v hlavě vytvořila mentální zdi,aby mi tam Sebastian nemohl vlézt.

Doběhla jsem do budovy kde byli pokoje,a když jsem vybíhala schody málem jsem vrazila do Daniela. ,,hej ,Dylan, je všechno OK ?!" zařval za mnou. Já ho ale ignorovala a dál běžela.

Doběhla jsem k pokoji Noemi. ,,Zabal si jdi čekat před bránu. "Řekla jsem jí a vydala se k pokoji Michell. Otevřela jsem její dveře a řekla jí to samé. Pak jsem šla k sobě.

Tam jsem hodila sportovní tašku na postel a začala do ní házet věci ze skříně. V tom jsem za sebou zaslechla zabouchnout dveře. Rychle jsem se otočila. Stál tam Sebastian.

,,co ksakru ještě chceš ?!" zařvu na něj. Nic neříká jen čumí jak debil. Rychle seberu tašku a chci kolem něj projít,jenže mě chytí za zápěstí. Kouknu na něj vražedným pohledem.

,,Dylan,vážně, já nechtěl."řekne už asi po sté během ani ne půl hodiny.,,ale mě je to fuk!!"zařvu a vytrhnu se mu. Rychle jdu ven z budovy,pak i před bránu.

Tam se loučí Michell s Danielem,a Noemi s Mikaelem. ,,holky,jdeme"řekne a otočím se k bráně. V tom mě ale někdo chytí za zápěstí. Ale Sebastian to není, je to Daniel.

,,Dylan ,co se kurva děje ?! Když jsi mi neodpověděla na schodech,sral jsem na to,ale teď to chci vědět, protože Seb se kolem mě prohnal jak bouřka a málem mě srazil."řekne.

,,a ty to chceš vědět do prdele proč ?!"zařvu.,,Hej,ksakru uklidni se,holka. Já nic neudělal. "Řekne Daniel. ,,Neuklidnim se,dokud nevypadnu odsud !!" zařvu na něj.

,,tak na tohle já nemám !!"zařve a chytne mě tak,že nemohu hnout rukama. Kroutím se,ale marně.,, Michell. "Řekne Daniel a Michell k nám přejde a dotkne se našich rukou.

Pak už se my tři objevíme u Daniela v pokoji. Rychlým pohybem mě pustí a hodí směrem k posteli. ,,proč jsem kurva tady, a co chceš ?!" zařvu na něj.

,,Dylan!! Přestaň na mě kurva řvát !!"zařve a já radši zmlknu.,,jsi tu proto,abys řekla,proč jedete s holkama do..já nevím kam."řekne a opře se o stěnu.

,,nemusím ti říkat nic,a taky neřeknu"odseknu tvrdošíjně a založím si ruce pres hrudník.

Have ya lidi. Konečně po dlouhé době kapitola. Neaktivita byla z důvodu toho,že jsem měla zákaz,a taky škola. A have ya příště !

JináKde žijí příběhy. Začni objevovat