*Dylan*
,,nemusím ti říkat nic,a taky neřeknu"odseknu tvrdošíjně a založím si ruce přes hrudník.
--------------------------------------------------
,,Kurva,Dylan,nech toho a řekni,proč sakra jedete pryč!"vyjede Daniel. To si počkáš. Nic mu neřeknu. Jen si začnu prohlížet nehty.,,Do hajzlu,a dost !!" rozkřikne se a zmizí. V tom mnou něco zezadu mrští proti zdi. A pak mi něco začne svírat hrdlo.
,,Danieli,to nemá smysl,víš jak je tvrdošíjná."zavrtí hlavou Michell.Daniel se zviditelní a pustí mě. Sjedu po zdi na zem.
,,Až mi budeš chtít říct,kam a proč jedete,tak mě najdeš ve společence."zavrčí Daniel a vyjde na chodbu,přitom za sebou hlasitě práskne dveřmi.
Kouknu na Michell,která pomalu zavrtí hlavou.Klekne si ke mě a zběžně mi prohlídne krk.,,Dyl,co se stalo?"zeptá se s pohledem upřeným na mě.
Zavrtím hlavou a zvednu se.Na sucho polknu, vyjdu na chodbu a vyjdu ke společence.Daniela si nechci znepřátelit,takže se mu to pokusím nějak vysvětlit.
,,Danieli?"ozvu se tiše když otevřu dveře.,,Dylan."řekne a sbalí ze stolu nějaké papíry.Tiše vejdu dovnitř a sednu si do křesla naproti stolu.
,,Dylan,vysvětli mi,proč sakra s holkama odjíždíte?"zeptá se a otočí na mě hlavu.Přitáhnu si kolena pod bradu a obejmu je rukama.
,,Sebastien s tebou nemluvil?"zeptám se ho.Zavrtí hlavou a vyhoupne se na stůl.,,Dyl,a zbytečně to neprotahuj."řekne.
Přikývnu a začnu mu to celé vysvětlovat. Nevím proč,ale přijde mi,že to ze mě leze jak z chlupaté deky.,,Dylan,jak jste se vy,ty a Seb,taková nerozlučná dvojka,mohli pohádat? A ještě tak,že ti vrazil facku?"zeptá se když skončím.
Pokrčím rameny a opřu si čelo o kolena,aby neviděl že mi tečou slzy. Je slyšet,že seskočil ze stolu a pak už mě obmotají silné paže.
Ano,Michell je moje nejlepší kámoška,ale Daniel mi rozumí lépe než ona.A tak jsme tam seděli asi dalších deset minut co jsem mu vzlykala do trička.
,,Lepší?"zeptá se když se s jemným úsměvem odtáhne.Lehce přikývnu a rukávem si utřu zbylé slzy.Opatrně se zvednu z křesla a pohlédnu na něj.
,,Díky."řeknu . V tom se rozrazí dveře a dovnitř vejde Sebastian.,,Dane?Neviděl jsi.."promluví na Daniela,když si však všimne mě okamžitě zmlkne.
Lehce kývnu na Daniela a protáhnu se kolem Sebastiana . S rukama v kapsách jsem se vydala ke svému pokoji.,,Dylan,počkej prosím.."ozve se za mnou.
,,Nech mě být,Sebastiane.."řeknu tiše a zalezu do svého pokoje,který za sebou zavřu.,,Dylan.."ozve se za dveřmi a pak malá rána,jak na ně položil ruku.
,,Nech mě být,Sebasiane."zopakuji a sednu si na postel,zpod které vytáhnu menší brašnu.,,Sebastiane,má pravdu. Nech jí teď samotnou."ozve se zpoza dveří Danielův hlas.
,,Ale já s ní musím mluvit,Dane."proč musí Sebastian stát u těch dveří tak blízko? Vysypu obsah brašny na deku před sebou a vše pořádně prohlédnu.
,,Kluci,máme misi. "ozve se před dveřmi Noemi.,,Dobře,Noemi. Jdi se připravit,Sebastiane."řekne Daniel a chytí za kliku mých dveří.
,,Fajn."řekne Sebastian a s Noemi odejde.Dveře mého pokoje se otevřou a dovnitř strčí hlavu Daniel.,,Máme misi."
Kývnu a sáhnu po pásku na dýku,který si připevním ke stehnu. Následně do něj strkám dýku a zvedám se z postele.
Delší pásek si připevním k pasu,a připevním k němu dvě dýky,nožík a pochvu s obouručním mečem.
Bosa jsem došla ke skříni,ze které jsem vytáhla nižší kozačky.
Natáhla jsem ruku dozadu a během chvilky mi v ní přistála další dýka. Zastrčila jsem ji do pravé kozačky a otočila se na Daniela.
Pro dnešek stop. Doufám,že máš co číst a že tě pobavím,Miško .
ČTEŠ
Jiná
FantasyDylan,dívka se schopností vidět aury. Michell,dívka ovládající telekinézi. Sebastian,kluk ovládající telepatii. Daniel(čtěte prosím Deniel) ovládá sílu se zneviditelnit. Mikael,dokáže ovládat ohenˇ . Noemi,ovládá sílu a rychlost,je z týmu nesilně...