Σήμερα έχουμε 15. Δηλαδή ΟΜΓ.. Είναι η στιγμή που απλά τρέμω και δεν έχω τι να πω.
Δεν έχω τι να σου πω, δεν ξέρω τι να σου πω εκτός από ένα μεγάλο και ειλικρινές "Σε ευχαριστώ".
Είσαι η μια και μοναδική μου.
Τώρα καταλαβαίνω την φράση "για να είναι κάποιος οικογένεια δεν πρέπει να μοιράζεστε και το ίδιο αίμα".
Ήταν 15 Ιουλίου του 2016 όταν μπήκες στην ζωή μου..
ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΜΩΡΗ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΒΛΟ ΜΟΥ♥
Έγινες η αδερφή που ποτέ δεν είχα.
Ο ώμος να κλαίω όποτε λυγίζω.
Το χέρι που με σηκώνει όποτε πέφτω.
Ο λόγος να συνεχίσω να ζω ακόμα και όταν δεν ήθελα.
Έγινες τα πάντα μου, και εγώ με την σειρά μου τα δικά σου.
Ήμουν μισή πριν σε γνωρίσω, η καρδιά και η ψυχή μου δεν ήταν γεμάτη. Και όταν ήρθες δεν ξέρω πως έγινε αλλά από εκείνη την πρώτη μέρα ταιριάξαμε. Με ολοκλήρωσες. Ήσουν και είσαι το καλύτερο δώρο που μου πρόσφερε ποτέ ο Θεός, και ελπίζω να είμαι και εγώ το δικό σου.
Μαζί σου έμαθα να ζω, να χαμογελάω, να χαίρομαι.
Μαζί σου άλλαξα, προς το καλύτερο.
Ήταν επιλογή μου να αλλάξω, να γίνω δυνατή και θερμή. Έγινα όλα αυτά για εσένα, για να σε στηρίζω όταν είσαι χάλια, να σε πιάνω όταν καταρρέεις και να σε σηκώνω όταν σε έχουν ρίξει οι άλλοι.
Έγινα ο φύλακας άγγελός σου, η αδερφή σου και θα παραμείνω για πάντα.
Δεν μπορείς να με ξεφορτωθείς ξανθιά μου εγώ εδώ θα είμαι♥
Και για όσες φορές σε πλήγωσα ζητάω συγγνώμη. Το ξέρεις πώς σε αγαπάω και δεν ήθελα ποτέ να το κάνω επίτηδες.. Πάντα θέλω το καλό σου. Ακόμα και όταν γίνεσαι ξεροκέφαλη και μου έρχεται να σε πνίξω, βλέπεις δεν το κάνω γιατί μετά θα πέθαινα και εγώ μαζί σου.
Σε αγαπάω ρε μαλακισμένο και το ξέρεις
Είσαι η αδερφή μου, η Βασιλική Μούνικορν Γυναίκα μου, και η κολλητή μου.
Είσαι τα πάντα μου.
Και εάν σε χάσω θα χαλάσω Γη και Ουρανό να σε ξαναβρώ.
Γιατί εγώ χωρίς εσένα γιοκ.
Πάμε πακέτο, πώς να το πω αλλιώς?
Σήμερα, 15 Ιουλίου του 2017 κλείσαμε έναν χρόνο.
ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΦΙΛΙΑΣ Ο-Μ-Γ
Και για αυτό θα γράψω 15 αναμνήσεις που έχω μαζί σου @LilAngel67 ♥
xoxo, Kwnna