Serdar Bey ; Çağan'ı yanına çağırıp onunla konuşmak istediğini söyler. Çağan, Serdar bey 'in yanına gelir. Uzun zamandır Sentai çetesindeki adamları takip ettiğini, gençlere uyuşturucu satan kötü bir çete olduğunu Çağan' a söyler. Bunun üzerine Çağan, Serdar Bey ' e kendisinden ne istediğini sorar. Çağan' ın kardeşinin yardımıyla çetenin içine girmesini ve adamları teker teker suç üstü yakalanmasını istediğini söyler. Çağan'ın seçme şansı yoktur, işin ucun da kardeşi Can vardır. Hem de genç çocuklara bu tür zararlı şeyler satılmasına karşı olan Çağan, Serdar Bey'in planını kabul eder.
Çağan kardeşi Can ile konuşur. Beraber Sentai çetesinin mekanına giderler. Can ağabeyi Çağan'ı tanıtır, iş için kabul ettirir satışa başlarlar. Bu arada Çağan sevgilisi Aybüke ile uzun zamandır görüşemez, mesajlarına ve aramalarına cevap vermez. Bu durumdan çok rahatsız olur ama onun da başına bişey gelmesini istemez Çağan.
Gündüz ve geceleri olsun durmadan satış yaptığı noktaları ve mal aldığı yerleri not ederler.Bir gün Çağan'a bir adres verilir, bu adrese gidip hapları vermesini söylerler. Çağan adresi bulur ve gider, kapıyı çaldığın da genç bir çocuk çıkar karşısına. İçeri davet eder Çağan 'ı. Bizim ki içeri girer cebindekileri çıkarır ve oturur, ev sahibi parayı getirmek için üst kata çıkar, bu sırada Çağan pencereden polislerin eve doğru yaklaştığını görür, masaya bıraktığı malları alır ve arka çıkışa doğru koşar ancak orayı da polis tutmuştur. Üst kata çıkıp 2. Kattaki pencereden diğer yolun karşısına atlamaya çalışır ama sert bir şekilde yere düşer. Yarım saat baygın yattıktan sonra yoldan geçen bir araç yerde yatan Çağan 'ı görüp durur. Arabasına alıp hastaneye giderler. Beynin de zedelenme olabileceği için beyin tomografisi çekerler.
Böylece Çağan ın rahatsızlığı ortaya çıkar. Doktor Çağan' ın beynin de kötü huylu bir tümör olduğunu ve 6 ay kadar yaşayacağını söyler. Çağan 'ın yanında kimse yoktur, olduğu yere çöker bütün hayalleri, umutları yıkılır oracıkta. Kimseye söylemek istemez önce ama kardeşi Can' söyler, sadece onun bilmesini ister. Aybüke 'ye mesaj atıp ondan ayrıldığını eskisi gibi sevmediğini söyler ve engeller. Kız cağız üzüntüden ve ağlamaktan kendini kaybeder Çağan' a ulaşmaya çalışır, ancak ulaşamaz. Evine gider annesi ve babasıyla konuşur, hatta eve gelmesini bekler orda kalır ancak Çağan eve gelmiyordur.
Tedavi de olmayan Çağan'ın günden güne baş dönmeleri, burun kanamaları ve bayılmaları artar. Kardeşi Can arasıra eve uğrasa da Çağan eve gelmez, ailesi yokluğuyla perişan olur ancak ellerinden bir şey gelmez arayıp konuşmaya çalışsalar da Çağan kendini göstermez öleceğini bildiği için sevdikleriyle ilişkiyi kesme düşüncesindedir. Artık herkes tarafından bilinen polis tarafından da tanınan biri olmuştur Çağan. Sentai çetesinin büyük güvenini kazanmış büyük alışverişlere onu da çağırır olmuştur çetenin ele başı Gezer bey. Gezer bey orta yaşlar da içeri girip çıkmış, her türlü kötülüğe ve suça bulaşmış acımasız biridir.
Çağan bu adamın güvenini kazanmıştır. Bildiklerini Serdar Bey'e ileten Çağan artık doğru zamanı beklemektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz
Short StoryKendi yolunu bulmak isteyen birinin hayatın gerçekleri ve aşk arasinda kalması...