Wyoming Black: Co jsem to dneska slyšela???
Sirius Black: Proč?? Kdy??? Kde???? O kom?????
Wyoming Black: Protože ta holka seděla naproti mě. Slyšela jsem to dneska na obědě. Ve Velké síni. Ptáš se o kom mluvili??? O Tobě!!!
Sirius Black: Co přesně jsi slyšela??
Wyoming Black: Tak nějak jsem si to odvodila o čem se baví. Ta holka, co o tom mluvila se jmenuje Chris Youngová a je to tvá bývalá "přítelkyně"
Sirius Black: Mám se bát toho, co říkala??
Wyoming Black: Pokud to co říkala je pravda, tak se budeš bát spíš ty mě...
Sirius Black: Proč??
Wyoming Black: ,,Nechápu jak může Siriusek chodit s tou naprostou blbkou Whitovou. Ještě dva dny před tím než se dali dohromady jsme spolu byli v Komnatě nejvyšší potřeby a můžete si jen domyslet co se tam stalo... a předpokládám, že když mu Whitová nedá, tak se s ní rozejde a doleze zase za mnou a pokud se tak nestane. Stejně udělám všechno pro to, aby se vrátil ke mě."
Sirius Black: Co to je???
Wyoming Black: Slova Chris Youngové.
Sirius Black: Já s ní vážně nespal těsně před tím, než jsme se dali dohromady...
Wyoming Black: A před tím jo???
Sirius Black: Proč tě to najednou tak zajímá. Dřív ti byl můj milostnej život ukradenej.
Wyoming Black: Chodíme spolu mám právo to vědět!!!
Sirius Black: Bylo lepší, když ses o to dřív nezajímala a nezajímala ses ani o mě...
Wyoming Black: To má být rozchod???
Sirius Black: Dost možná.
Wyoming Black: Když chceš.
Uživatel Wyoming Black změnil/a svou přezdívku na Wyoming White.
ČTEŠ
Texting with Sirius Black II. ✔
FanfictionSirius Black a Wyoming Whitová už spolu chodí, ale co když... 14.7.2017 - 30.10.2017