Sirius Black: Moc se omlouvám...
Sirius Black: Nemyslel jsem to tak.
Sirius Black: Mezi mnou a Chris nic není.
Sirius Black: Přísahám...
Wyoming White: Tyhle ubohý výmluvy si nech pro někoho jiného. Já na to nemám náladu.
Wyoming White: A navíc spěchám??
Sirius Black: Kam???
Wyoming White: To ti teď může být jedno, když už spolu nechodíme.
Sirius Black: Kam??
Wyoming White: Do knihovny.
Sirius Black: Za Remusem???
Wyoming White: Za Remusem a pak ještě skočím poděkovat McGonagallové...
Sirius Black: Proč???
Wyoming White: Jednou mě odchytla před společenkou a vzala si mě stranou a řekl: ,,Slečno Whitová já vidím jak je do vás pan Black zamilovaný, ale nemějte žádné plané naděje. Vy i já víme, jaký doopravdy je, takže být vámi. Až se s vámi rozejde, jakože si myslím, že to udělá brzo, tak se z toho nehoďte. Beztak za vámi bude dále dolézat. Je to přece Black.
Sirius Black: Tohle neřekla, že ne???
Wyoming White: Jo řekla, ale pro tebe je to moc složité viď?? Já ti to zjednoduším..
Sirius Black: Poslouchám...
Wyoming White: Řekla: Nelamte si hlavu s tím, že teď chodíte s Blackem. Stejně vás odkopne a najde si jinou. Je to jen děvkař...
Sirius Black: Tohle teda neřekla!
Wyoming White: Neřekla to jen pro to, že je to učitelka...
Wyoming White: Věř mi, že na škole existuje hromada lidí, kteří tě nenávidí. Od Zmijozeláků, přes většinu učitelů, taky ty tebou odkopnuté a zlomené děvčata a nakonec JÁ.
Wyoming White: Ano slyšel jsi dobře. Já tě nenávidím Siriusi Blacku.
Uživatel Wyoming White se odhlásil/a.
ČTEŠ
Texting with Sirius Black II. ✔
FanfictionSirius Black a Wyoming Whitová už spolu chodí, ale co když... 14.7.2017 - 30.10.2017