📨od:
draco.malfoy@czartech.wz📩do:
diabelski_bóg_sexu@czartech.wz💻Temat: Wypiłeś już herbatkę drogi przyjacielu?
Drogi Zabini, doszły mnie słuchy, że kilka minut temu zrobiłeś sobie przerwę od pracy, jak mniemam wykonałeś już swoje zaległe obowiązki, więc do jasnej BSGCIGAIKAOCJI, dlaczego na moim zasranym biurku nie leży ten zasrany świstek, o którego wszyscy mi dupę trujecie?
Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości📨od:
diabelski_bóg_sexu@czartech.wz📩do:
draco.malfoy@czartech.wz💻Temat: Wypiłem, ty też powinieneś, przyjacielu.
A więc, herbata, którą mi przywiozłeś z Indii była naprawdę dobra, dziś pierwszy raz ją spróbowałem i powiem ci niebo w gębie. Czekaj sprawdzę w regulaminie, czy gęba jest zaliczana do wulgaryzmów... Nie, nie jest. A więc naprawdę niebo w gębie. Próbowałeś już? Musisz koniecznie, jak byłem ostatnio na spotkaniu sama szanowna pani minister dała mi do spróbowania tak przepysznej białej herbaty z marakuji, nie przepadam za białą herbatą, ale ta swoim delikatnym smakiem wprost mnie oczarowała, gdybyś nie był takim gburem i czasem został do końca spotkania też poznałbyś nową gamę smaków, a nie zamykasz się od środka jak zamek błyskawiczny.
Blaise Zabini
Dział rachunkowości📨od:
draco.malfoy@czartech.wz📩do:
diabelski_bóg_sexu@czartech.wz💻Temat: Gdzie to rozliczenie?!
Mam gdzieś twoje herbatki z Minister, gdzie te papiery, ja się pytam, ty cholerny zamku błyskawiczny!
Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości📨od:
diabelski_bóg_sexu@czartech.wz📩do:
draco.malfoy@czartech.wz💻Temat: Niezłe obelgi zarzucasz stary.
Już się tak nie denerwuj smoczku, bo ci utleniacz wyparuje z włosów, rozliczenie jest gotowe leży sobie spokojnie na moim biureczku.
Blaise Zabini
Dział rachunkowości📨od:
draco.malfoy@czartech.wz📩do:
diabelski_bóg_sexu@czartech.wz💻Temat: Jak ty mnie denerwujesz!
To zrób coś ze swoją nadmierną ilością czasu wolnego i mi to PRZYNIEŚ!
Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości
CZYTASZ
Listy (Nie) Od Sów
Fanfiction~Zarys~ Wiadomości wysyłane drogą mailową przez czarodziei. Luźna historia, gdzie motywem jest kłótnia w Ministerstwie na czele z Draco Malfoy'em. ~Wulgaryzmy~ Akcja dzieje się wśród młodych ludzi, którzy dopiero wkraczają w dorosłość i uczą się sta...