Wiadomość 6

194 33 6
                                    

📨od:
król_weasley@czartech.wz

📩do:
draco.malfoy@czartech.wz

💻Temat: yyyyy

Witam pana, panie Malfoy, chciałem zapytać czy... no ten... bo ostatnio coś mi list przyszedł, że muszę podliczyć ile na sprzęt poszło, no wiesz miotły, szaty i te inne rzeczy, i wysłać do twojego działu coś takiego, ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. No to ten...

Ronald Bilius Weasley
Kapitan Angielskiej narodowej drużyny quidditcha

od:
draco.malfoy@czartech.wz

📩do:
krol_weasley@czartech.wz

💻Temat: Mam to gdzieś.

Czytaj uważnie rudzielcu, nie mam zamiaru za ciebie robić nic takiego, za mało mi płacą, mam gdzieś, że czegoś nie potrafisz, jesteś dorosły, weź się wreszcie do roboty, a nie obarczasz innych swoimi problemami, napisz to gówno i prześlij Zabiniemu, bo wyobraź sobie, że mam dużo pracy i nie mam czasu zajmować się niedorozwiniętym bachorem.

Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości

📨od:
draco.malfoy@czartech.wz

📩do:
diabelki_bóg_sexu@czartech.wz

💻Temat: Sprawa 2

Ten idiota Weasley prześle ci coś, jeśli o cokolwiek będzie cię pytał, masz go zignorować, jak nie to nie dostaniesz premii i to nie są żarty, właściwie to ile można iść z twojego gabinetu do mojego, zapierdzielaj tu natychmiast z tym rozliczeniem co leży na twoim biureczku.

Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości

📨od:
diabelki_bóg_sexu @czartech.wz

📩do:
draco.malfoy@czartech.wz

💻Temat: Sprawa 2 podpunkt a

No właśnie miałem do ciebie pisać drogi przyjacielu, dopijałem herbatę i tak się złożyło, że odwiedziła mnie jedna z sekretarek i przez nieuwagę owa herbatka wylała się na rozliczenie półroczne, ale spokojnie już je przepisuję.

Blaise Zabini
Dział rachunkowości

📨od:
draco.malfoy@czartech.wz

📩do:
diabelki_bóg_sexu @czartech.wz

💻Temat: TY IDIOTO!!!

Cholerny kretynie, zjebany podludziu, jesteś hańbą dla świata czarodziei masz dosłownie 15 minut, jak nie zdążysz to wylatujesz na zbity pysk.

Draco Lucjusz Malfoy
Dyrektor działu rachunkowości

Listy (Nie) Od SówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz