Luhan ormanlık alana girdiğinde sonunda aradığı bedeni bulmuştu.
-"Ölü kediler ha! Ciddi misin Sehun?!"
Sehun öldürmüş olduğu geyiği bir kenara bıraktı ve kendinden emin adımlarla ona ilerleyen Luhan'a baktı. Çalılara yaklaştığında Sehun hırladı.
-"Boşuna hırlama Sehun beni korkutmuyorsun."
Luhan bir adım daha atmıştı ki Sehun hızla ilerleyip Luhan'ı itti. Luhan çarpmanın şiddetiyle geriye savruldu ve arkasındaki ağaca sertçe çarpıp yere düştü. Acıyla bağırdı. Sehun'un da acıyla inlediğini duyduğunda hızla gözlerini açtı. Sendelese de ayağa kalktığında Sehun'un yerde ayağında ayı tuzağıyla acı içinde kıvrandığını gördü. Hızla ağrılarına rağmen ona ilerledi ve ayağındaki tuzağı tüm gücünü kullanarak çıkardı.
Sevgilisinin ayağı oldukça kötü görünüyordu ama yarına iyileşeceğini biliyordu. 'Kurt adamlar ve iyileşme güçleri' diye düşündü Luhan.
Sehun onun canı yanmasın diye kendini göz göre göre tuzağa atmıştı sırf onu kurtarmak için... Luhan gözlerinin dolduğunu hissetti.
Zorlanarak da olsa ormandan çıkıp evlerine geldiler. Sehun yeniden Luhan'ın tabiriyle modifiye insan moduna dönmüştü- çünkü dolunay gecesi insan formuna döndüğünde ortaya bu hali çıkıyordu- Luhan sevgilisini yatağa yatırdı ve ayağına pansuman yapıp sardı. Fazla bir şey yoktu muhtemelen yarına kadar iyileşecekti. Ama kendisi o tuzağa bassaydı ayağının aylarca alçıda kalması gerekirdi hatta belki ayağını kaybedebilirdi bile...
Luhan ilk yardım gereçlerini toplayıp ayağa kalktığında Sehun'un sesini duydu.
-"Luhan gitme." sesi oldukça kısık ve acılıydı. Luhan Sehun'un pişmanlığını hissediyordu. Sehun Luhan'ın onu terk edeceğini düşünüyor olmalıydı. Luhan sevgilisine gülümsedi :
-"Bunları yerine bırakıp döneceğim."
Sehun elini uzatıp Luhan'ın elini tuttu:
-"Lütfen, onları yarın bırakırsın Luhan gitmeni istemiyorum..."
Luhan daha fazla dayanamadı ve elindekileri yere bırakıp Sehun'un yanına uzandı. İçinde bir korku yok değildi ama yinede Sehun'a güveniyordu. Arkasını döndüğünde Sehun Luhan'ın beline sarıldı ve onu kendine çekti. Şimdi sırtı Sehun'un göğüsüyle temas ediyordu başı ise çenesinin altındaydı. Luhan da Sehun'un beline sarılı olan ellerini tuttu ve kendini uykunun kollarına bıraktı. Bir dolunay daha bitmişti.
....
Luhan'ı rahat uykusundan uyandıran aralıklarla yüzünde ve boynuna hissettiği yumuşak baskılardı. Uykusunun açıldığını hissettiğinde biraz kıpırdandı ve yavaşça gözlerini açtı. Sehun ona sıkıca sarılmış yüzüne ve boynuna öpücükler konduruyordu.
-"Mükemmel bir uyandırma şekli " Luhan uyku mahmuru sesiyle mırıldanıp masum masum gülümsediğinde, Sehun gördüğü görüntünün kusursuz güzelliğiyle sevgilisine olan aşkında boğuluyordu.
Kısa olanı kendine çekti ve başını boyun girintisine koymasını sağladı. Luhan bulunduğu yeri seviyor olacak ki iyice yerleşti ve bi bacağını Sehun'un bacaklarının üstüne atarken kollarıyla da eski haline dönmüş bedeni sarmaladı. Sehun Luhan'ın saçlarını öperken mırıldandı :
-"Özür dilerim."
Luhan başını geri çekti ve sevgilisinin yüzüne baktı.
-"Neden özür diliyorsun Sehunie?"
Sehun Luhan'dan ayrıldı ve dün oldukça hırpaladığı bedenin yer yer kızarıp morarmış boynuna baktı. Her bir izin üzerine öpücükler kondurdu.
-"B-ben gerçekten kendimde değildim. Yani aslında kendimdeydim ama engel olamadım.Çok üzgünüm Luhan biliyorsun ben asla sana zarar ver-"
Luhan gözleri dolu dolu olan ve pişmanlıkla bakan sevgilisine zaten inanıyordu. Onu daha fazla üzmemek için parmağını yavaşça Sehun'un dudağına bastırıp konuşmasını böldü.
-"Sana güveniyorum ve inanıyorum Sehun."
Elleri Sehun'un yanaklarını kavradı.Sıcacık gülümsemesini büyüttü :
"Üzme artık kendini.Bak ben iyiyim, bana zarar vermedin sevgilim, başardın kendini durdurdun."
Sözünü bitirir bitirmez Sehun'u kendine çekti ve dudaklarına yapıştı. Yavaş ve sakindi öpüşmeleri, birbirlerine duygularını hissettire hissettire tadıyorlardı dudaklarını. Luhan Sehun'un üst dudağını dişlediğinde uzun olandan duyduğu inlemeyle zevkle dilini Sehun'un ağzına gönderdi. Öpüşmeye devam ederken Sehun'un elleri Luhan'ın tişörtünden içeri kaydı ve süt beyaz teni ufak ufak okşamaya başladı....
(Zuahahahahha burda bitirilir mi? evet bitirilir çünkü neden bitirmeyeyim sjsjsjjs
şöyle ki bu fic.in daha önce söylediğim gibi bitmiş olduğu için smut u da hazır ama şöyle ki bu benim ilk smut yazışım olduğu için bence çok vasat oldu... bu yüzden pek atma heveslisi değilim sizden bunu şimdilik final saymanızı isteyebilirim...♡
Her neyse diğer hikayelerime de bakın seveceğinize inanıyorum Şah Mat dan umutluyum lütfen ona bi göz atın. Sonra ki bölümde -eğer olursa - görüşmek üzere bunu şimdilik final sayabilirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Werewolf Darling
WerewolfKurt adam Sehun ve sevgilisi insan Luhan'ın dolunay geceleri...