4

16 0 0
                                    

Vezmu si jablko ze stolu, sednu si na gauč a pustím si televizi.
Po chvíli přijde Bieber a sedne si ke mě
Znechuceně se na něho podívám a kousnu do jablka.
"Dneska tady bude party"usmeje se
"Pro mě za mě, já půjdu brzo spát,třeba se tu stavěj na hlavu"odseknu mu a jdu vyhodit ohryzek do koše.
Zapípá mi mobil, tak ho vytáhnu z kapsy a čtu, píše mi sestra...
V zápalu čtení zprávy od sestry, která mi popisuje včerejší sex s klukem na diskotéce jdu směrem na chotbu,koukám do mobilu takže vím jen tak zhruba,kam přesně jdu....
Z ničeho nic do něčeho vrazím, "Překvapivě Bieber"pomyslím si když zvednu  hlavu a naše oči se v jeden okamžik střetnou....
"Divný, hodně, divný se mu dívat do těch jeho očí"ani jeden z nás neuhýbá
Projede mě zvláštní pocit celým tělem když na mě těma jeho karamelovýma očima kouká, nikdy jsem nechápala jak někdo cvrká z jeho očí, teď už to vím.....
Jeden na druhého koukáme z 5 centimetrů až z ničeho nic uhnu očima omluvím se mu a jdu do svého pokoje
V pokoji skočím do postele a prěmítám si v myšlenkách co se to teď stalo...."bože Bieber, nemůže mě přece tak zblbnout jen skrz to, že se mi podíval jednou do očí, nemám ho ráda a nikdy mít ani nebudu"ujišťuji se
Umyla jsem si koupelnu a rozmyslela se že se půjdu opalovat, venku je dnes hezky a mám volno tak proč ne.Obléknu si svoje plavky, které zakrývají opravdu jen to,co je třeba

Vezmu ručník a odcházím z pokoje "No super"řeknu když přijdu na zahradu kde se vyvaluje Bieber "Můžu?" Zeptám se ho hezky "Jo jasný"já už sem stejně na odchodu Bieber vstane a jde směrem ke mě, než stihnu cokoliv říct, mě chytne do náruče, něco za...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vezmu ručník a odcházím z pokoje
"No super"řeknu když přijdu na zahradu kde se vyvaluje Bieber
"Můžu?" Zeptám se ho hezky
"Jo jasný"já už sem stejně na odchodu
Bieber vstane a jde směrem ke mě, než stihnu cokoliv říct, mě chytne do náruče, něco zabrblá a se smíchem mě hodí do bazénu.....když se vynořím, otřu si oči, tak na něj kouknu a smutně mu řeknu "tak a teď mi pomuzes ven jo?" Snažím se dělat že jsme v pohodě ale ve mě to víc než vře..
"Jasný"Řekne Justin se smíchem a podá mi ruku kterou když chytnu tak plnou silou zaberu a stáhnu ho do bazénu za mnou
"Hahahaha, jedna jedna chlapče" se smíchem na nej ukazuju prstem
"To jsi posrala,to tě bude mrzet"křičí na mě ale u toho se směje.
Jo když to tak vezmu, není zase tolik špatnej ale nikdy ho mít extra ráda určitě nebudu. Bieber na mě pořád křičí a přibližuje se víc a víc ke mě.
Čím je blíž tím mluví tišeji....
"No a co uděláš teď?"zeptá se mě a přilepí se mi na rty
"Bože, ty jeho sladký rty, co to sakra zkouší"vzapamtuju se z okouzlení jeho ústy a odlepím se od něj...
"Tohle už nikdy nedělej, je ti to jasný???nikdy!!"zakřičím na něj a vylezu z bazénu.

Mám toho dost, nejsem žádná jeho devka a ani nebudu, co to na mě k sakru zkouší? Já mu určitě nepodlehnu, co si o sobě jako mysli??takhle motá hlavu každé druhé a pak se na ni stejně vysere, já tu jsem od toho abych se starala o děti a ne od toho,aby mě balil jejich synáček.

Potřebovala jsem to říct sestře, moje sestra je zároveň i moje dobrá Kamoška, musela jsem to někomu říct...Chtěla jsem ji zavolat ale kdyby ten vůl náhodou stál za dveřmi a poslouchal, tak jsem ni raději napsala smsku. Odepsala jsem i Pattie na zprávu ve které se ptala jak to zvladáme, a ať nezapomenu zítra poslat jeden papír který mi nachystala...
Bylo sice 6 hodin ale už se mi nechtělo nikam jít, hlavně se mi nechtělo vidět Biebera, tak jsem si šla dát vanu a šla si lehnout

Vzbudím se a kouknu na hodinky..."cože?2hodiny ráno?" Řeknu si a vstanu z postele "super, teď nebudu zase spát, že já kráva chodila spát takhle brzo"oblékla jsem si župan, žádný hluk jsem dole neslyšela, tak jsem usoudila že party se nejspíš nekoná.
Pomalinku jsem otevrela dveře a šla do kuchyně
V kuchyni se překvapivě svítilo, a to proto, že tam sedel Justin u stolu a popíjel whiskey
"Co tu děláš?"zeptala jsem se ho
"Piju nevidíš?"odpověděl
"Promiň že se ptám"
"Dáš si se mnou?" Zeptal se a čekal co odpovím
"Když se u toho nebudeš tvářit jako kyselej citron, jak jsi to dělal do teď, tak  si to rozmyslím"odpovím mu z úsměvem
Nahodí falešnej úsměv
"Vidíš že to jde, tak mi jednu nalej"

Po hodině sezení kdy jsme vypili celou flašku, ho nic jiného nenapadlo než to, že se půjdeme dívat na film...já v opojení alkoholu jsem souhlasila.
"Ale ve vší slušnosti"zdůraznila jsem
Justin se usmál a zvedl se
"Za 5 minut Přijdi ke mě do pokoje"řekl a utíkal nahoru
Po 5 minutách jsem klepala na jeho pokoj při slovu "dále"jsem otevřela dveře a vstoupila k němu do pokoje kde jsem dnes poprvé, nikdy jsem tady za tu dobu nebyla....byl asi dvakrát větší než ten můj a asi 100krat luxusnější.
"Sedni si na postel, já půjdu na zem"řekl a sedl si na zem
"Co jsi tam pustil?"zeptala jsem se ho
"Uvidíš,divej a mlč"
"On mi bude ještě rozkazovat"pomyslela jsem si

Po 5 minutách filmu jsem ho požádala ať jde za mnou na postel ze se bojím...
"Hlavně že hrdinka" prohlásil když sedal ke mě
Každou druhou scénu jsem si dávala přes oči jeho polštář, mimochodem který vonel luxusním parfémem po Bieberovi.....
Romantická scéna v hororu mě dost překvapila, překvapila i Justina, bylo to dost divný...seděli jsme vedle sebe, spíš já na něm nalepená strachem a koukala jak tam chlap objíždí ženskou na pařezu v lese.Ta scenka byla nekonečná, nebo mi možná jen tak přišla, otočila jsme se na Justina, že se ho zeptám jestli by to nechtěl pretočit když on se otočil ke mě ve stejný okamžik jak já....opět se naše oči střetli a tentokrát jsem se začala přibližovat já k němu, nevím absolutne co mě to napadlo, zda to bylo tím alkoholem, nebo tou scénou, každopádně jsem to v tuto chvíli udělat chtěla tak jsem to udělala.Přilepila jsem se mu na rty a čekala co udělá, Justin nejspíš čekal co udělám já, tak jsem pomalu otevrela ústa a on začal spolupracovat,jazykem jsem ho požádala o vstup do jeho úst a když svolil tak jsme se začali vášnivě líbat....běhal mi mráz po zádech,cítila jsem jeho zrychlený dech když si mě položil pod sebe a začal mi líbat krk...nedokážu popsat můj vnitřní pocit   Když se mě dotýkaly jeho rty...
Vyměnili jsme si pozice, Justin teď ležel pode mnou a já vládla nad ním... vyhrnula jsem mu tričko a nad jeho krásným tělem jsem se kousla do rtu a začala ho líbat na břichu....posadila jsem se mu na rozkrok a ucítila pres jeho džíny jak moc je vzrusený...začala jsem se na něm pohybovat a on mi zasténal do ucha......
Po dlouhých krásných chvilkách mazlení, jsme oba odpadli a já usnula na jeho hrudi..

Ráno se probudím a uvedomim si že vlastně nejsem u sebe v pokoji
"Sakra"
Otočím hlavu a vidím jak si Bieber spokojeně oddychuje
"Je sladkej"pomyslim si a kousnu se do rtu
Justin otevře oči a se slovy "dobré ráno"se usměje a natahuje se že mi dá pusu ale já ho zastavím
"Stop"řeknu rázně
Zastaví se a nechápe
"Prostě ne,toto nemůžeme dělat, já u vás pracuji, toto by nevedlo k ničemu dobrému"řeknu a zvednu se z postele
"Takže mi chceš říct, že ty polibky který jsi mi dávala, ty doteky kterýma jsi včera nešetřila byly jen tak z nudy?" Zeptal se rázně
"Já měl hodně holek ale ty jsi teda sakra jiná" zakřičí
"Nebudeš na mě křičet, ano,jsem jiná, jsem jiná než ostatní, já totiž nejsem ta každá s milionu která by se posrala jen za to aby jsi ji věnoval jeden pohled" bouchnu dveřma a mizím u sebe v pokoji.

AU PAIRKde žijí příběhy. Začni objevovat