Arkadaşlar bu benim ilk denemem umarım begenirsinizz ♡♡♡ Cokk heyecanliyimm ..
Universiteyi kazanmistim isteee.. Her sabah olduğu gibi erkenden kalkmistimm. Annemin hazirladigi kahvaltilari şimdiden ozlemistim.. Çünkü artik İstanbulluydum. Yeni okuluma gitmek için hazırlanıyordum. En sevdigm gomlegimi ve yeni aldigim pantolonumu giydim. Aceleyle eyelinerimi surdum. Saclarimida duzlestirmistim. Fıstık gibi olmuştum. :D Otobusumu kaçırmamak umuduyla durağa doğru kosturdum. Tam durağa varmistim kii arabanın carpmasiyla yere yapismam bir oldu.. Basım dönmustu etraftakileri tam olarak goremiyordum. Tek gördüğüm şey arabadan bir yakisiklinin indigi ..
İnmesiyle bni kucaklamasi bir oldu. Nereye gidiyoruz ? bile diyemedim. Gözümü açtığımda başımda bir doktor ve bir yakışıklı vardı. öyle yakisikliydi kii aşık oldum sandım. Kumral saçlı ve yeşil gözlü bu yakışıklı narin bir sesle :
- Nasılsın ? dedi.
Buyulenmis bir şekilde ve kısık bir ses tonuyla :
- Iyiyim dedim.
Sonra doktorun sesini duydum :
-Ucuz atlattiniz hanimefendii. Çıkış islemlerinizi yapabilirsiniz.
Ben uzandigim sedyeden kalktim ve hastaneden çıktım. Arkamdan bir ses duydum. .. Bu ses bna çarpan yakisikliydi. Hızlıca yanıma yaklaştı. Veee kendini tanıtmaya başladı :
-Merhaba ben Murat. Öncelikle size çarptığım için cokk Özür dilerim.. Sizinle Özür yemeği yemek çok isterim telefonum bu kagitta yazıyor. Akşam burada buluşalım.
Benim bir şey dememe bile izin vermeden gitti. Bu durumda kabul etmiş miydim ? Yoksa etmemiş miydim? (kafamda deli sorular .s.s.s )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.Ş.K
RomanceYorumlarinizz benim için çok önemli ve değerli. .. Çünkü ilk kitabım. Begeniceginizi düşünüyorum.Yorum yapmayı unutmayın ! ♡