♡♡♡

59 1 0
                                    

Ilkim. .....

Sabah kalktığımda kendimi ölü gibi hissetmistim. Zaten oluden farksizda sayilmazdim. Aynaya bile bakmadan aşağıya indim. Ege yine saya saya bitiremedigi şu sevgililerine toplu mesaj atıyordu. Acaba nedendi bu yalakaliklar. .? Hemn gidip sordum

- Kuzen bugün neden bu kadar yalakasin ?

- Off İlkim bugün sevgililer günü yaaa ..

- Heee doğru şimdi anlaşıldı !

- Ayrıca ne senin bu halin saç baş dağınık gözlerinin altı mosmor noluyo sana kuzen ?

- Off bişi olduğu yok!

Tabii cnm hiç bisiyim yok ... Kanserim işte daha ne olsun ? Bunlarida içimden gecirdikten sonra banyoya gittim. Ege haklıydı. O kadar iğrenç gozukuyodum Kii dünyanın en çirkin erkeği bile bni begenmezdi herhalde. Hemn kendime çeki düzen verdim bare son gunlerimide huzurlu yaşamaliydim. Sonra aniden kapı çaldı. Gelen Murat ti. ...

- Aşkım hayırdır ?

- Hadi ilkim gel !

-Noluyoooo ?

- yaaa soru sorma gellll!

-Iyi hadi bakalım ♡

Hemn arabaya bindik. Hâlâ anlamamis gibi noluyo ? diye soruyodum . Sevgililer günü yaa bna süpriz hazırlamış işte. Ben bunları düşünürken boğaz manzaralı bi eve geldikk. Murat'a guvendigimden eve girdim. Girer girmez önümüzde harika bir sofra vardı. Bunu görünce Murat'ın boynuna atladım. Ama sonra ayrilmam gerektiğini hatirlayarak hemn elimi boynundan çektim. Güzelce kahvaltı yapıp boğazın harika manzarasini görmek için dışarı çıktık. Sonra Murat bna bişi uzattı. Meraklı bn hemn ...

-O ne ?

-Şey bu annemin kolyesi. Babam zamanında o kolyeyi anneme vermiş fakat annem öldu. Babamda bna senin helalin olan kızı bulduğunda ona bunu hediye ett dedi. İşte sende bnm helalimsin bu yüzden bunu sana vermek istiyorum

- Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Seni çok seviyorum Askimm iyiki varsın....

Bu sözler yapmacikti aslinda. .Ondan ayrilmam gerekiyordu. Zor olacaktı ama olmalı . Zaten annesinin ölümü tazeyken bidee bn . Olmaz hemn ayrilmaliydim.

Sonra birden yağmur yağdı. Ardından da fırtına. Bu firtinada yolada cikamazdik. Bu yüzden geceyi burda geçirmeye karar verdik. Hemn o eve girdik. Murat şömineyi yaktı. .. Yanınada iki bira açtık Ohhh missss ;) Sonra bn uyuya kalmışım yada öyle olduğunu sanmışim. .......

A.Ş.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin