Sonra arabadan indik iner inmezde Murat gözlerimi kapattı.
- Napiyosun Aşkım ???
- Sabrett
- Nereyee gidiyoruz ,?
- Çok konusuyosun prenses !!
- Ya noluyooo nereye ??
- Soru sormada dikkatli yürü taş kafam önünde bi çukur var !!!!
- Yaa hani nerde dusucem
Dememle çukura ayağımin takılması bir oldu . Acıyla inlemeye ve söylenmeye başladım !!! Sonra hemn gözlerimi açtım ve açar açmaz !!
- Bu kadar macera yeter acaba nereye geldikk ???
Etrafima bakindim kimse yoktu Murat bile.... Her yer çok karanlikti hiç bişi gozukmuyodu ve sonra bi ışık geldi gözlerim ister istemez o yöne doğru kaydı. ..
Sonra ise büyük an !!! Muratla bizm şarkımız Mustafa Ceceliden "ŞEKER " şarkısı çalmaya başladı ve çalar calmazda projeksiyondan bizm fotograflarimiz gözüktü.. Gözlerm yine dolmuştu hernekadar akmasinlar diye savaş gostersemde ise yaramadı ağlamaya başladım. .. Sonra Murat geldi yanıma Bnse hemn boynuna atladım tabii. Sonra Murat :
- Dünyanın en güzel prensesi bnmle dans eder misiniz ???
- Dünyanın en yakışıklı prensi tabikiiii .....
Biz dans etmeye basladikk. Şarkı bitmişti fakat biz hâlâ dans ediyorduk ... Çünkü hicc ayrılmak istemiyorduk. Murat " Sonsuza Denk Ayrilmicaz " desede biliyorum ayrılicaktik. Çünkü bn kanserdim ve böyle ayrılmayı ikimizde haketmiyorduk.!! Sonunda birbirimizden ayrıldık ve kumsala doğru yürümeye başladık ... Kumsala vardigimizda kumlara uzanarak yıldızları izledikk .. Bn yildizlardan harfler çıkarmaya baslamisken o da neeee bi yıldız kaydı . Bn hemn çığlık attım.
- Muratttttt yıldız kaydı gördün muuu ???
-Evett
- Hemn dilek dileeee ....
Bende hemn dilek diledm ve dileğim : Sonsuza Denk Birlikte Olalım !!!!!
Muratt
İlkimin çığlık atmasiyla hemn dilek diledim ve dileğim : Sonsuza Denkk Birlikte Olalım!!!!
Sonra İlkim bna kutup yıldızının nerede olduğunu sordu bnde anlatmaya başladım. Ve anlatmami bitirince " ARTIK GITMEE VAKTII PRENSES " diyerek İlkime döndüm ama bni duymadığı belliydi çünkü uyuya kalmıştı. Bnde alnından öperek " SONSUZA KADAR " dedim ve uyudum! !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.Ş.K
RomansaYorumlarinizz benim için çok önemli ve değerli. .. Çünkü ilk kitabım. Begeniceginizi düşünüyorum.Yorum yapmayı unutmayın ! ♡