Doktor ikisine de dönerek "İkinizde bildiniz." dedi. Ege ile Ece birbirine bakarak "Nasıl yani?" dediler. Doktor gülümseyerek "Çünkü bir kız bir erkek bebeğiniz olacak." dedi.
Ece "Doğru mu duydum?" dedi. Doktor ise kafasını aşağı yukarı sallayarak cevap verdi.
Ege ve Ece hastaneden mutlu bir şekilde gülümseyerek çıktılar. İkisi de 10 dakika boyunca tek kelime etmedi. Şaşkın oldukları her hallerinden belliydi.
Sessizliği bozan Ece oldu. "Ben ikisini istemiyorum" dedi üzgün bir ses tonuyla.
Ege tek kaşını kaldırıp anlamadım dercesine baktı.
Ece "Çok zorlanırım bakamam" dedi.
Ege sinirli sinirli bakip "Sacmalamayı kes sana bende yardım etcem" diye karşılık verdi. Bunu duyan Ece biraz da olsun rahatladı. İkisi de eve gelene kadar hiç konuşmadı.
Eve gelmişlerdi.
Ece "Ben cok yorgunum uyumak istiyorum" dedi. Ege "Peki hatun iyi uykular." dedi.
Karısının boynuna öpücük kondurdu.
Ece uyanıp gözünü açtığında yanında kocasını bulamadı. Onu mutfakta bulacağından emindi. Fakat mutfakta da yoktu. -Egeee!- diye bağırdı fakat cevap alamadı.
Egeyi aradı. "Ege neredesin?" dedi meraklı ses tonuyla.
"İşteyim ya hatun akşama geç gelirim. Kendini yorma, dinlen." diyerek telefonu kapattı Ege.
Ecenin içi rahatladı..
Kaybolan bilekliğini aramak için çekmeceleri karıştırıyordu.
Birden eline bir zarf geldi. Zarfa baktı eski olduğu belliydi. İçinden bir mektup çıktı. Mektubu okuyunca Egenin eski sevgilisinden geldiğini anlaması gecikmedi.
Eski olabilir ama hala neden Egede diye düşünüp ağlamaya başladı. Kıskançlık ve sinir karışımı bir duygu yaşadığı için ağlamasını durduramadı. Ege geldiğinde hesap soracağı kesindi.
Saat biraz geç olmustu. Ece Tv'ye bakarken Ege girdi içeri.
"Hoş geldin." dedi sinirli bi ses tonuyla.
"Hoş buldum hatun da neyin var?" dedi Ege.
"Hiç. Yemek yedin mi?" dedi Ece.
"Aç değilim de sorun nedir?" diye karşılık verdi Ege.
Ece "Ege neden hala o mektup sende?" dedi.
Ege şaşkın şaşkın bakıp "Ne mektubu?" dedi.
Ece sinirlendi ve tokat attı Egeye.
Ege şaşkın ve sinirli bir halde baktı Eceye.
Sonra odaya gidip mektubu getirdi ve "Açıklama istemiyorum senden ben gidiyorum!" dedi.
Ege coktan gülmeye başlamıştı. "Ne diye gülüyorsun sen?" dedi Ece.
Ege mektubun açıklamasını yapmak için Eceye doğru yöneldi.