MİN YOONGİ

53 5 3
                                    

GÜNEY KORE/SEOUL
-Sayın BİG HİT çalışabları lütfen toplantı odasına geçiniz.
10dk içinde bts dahil tüm çalışanlartoplantı odasındaydı.
-Evet arkadaşlar .BİG HİT için yeni bir projemiz var. Projemizin amacı BİG HİT 'i tüm dünya'ya duyurmak. Projemiz için 13 tane ülkeden stajerler gelicektir . Her ülkeden 2 stajer gelip aralarında eleme yapılacaktır. Kisacası 26 kişiden 13 kişi seçilecek. Ülkeler önünüzdeki kağıtlarda yazıyo . Bi itirazı olan varmı?
Kağıtdaki ülkelerde şunlar vardı.
Amerika,İngiltere,Almanya,Fransa,
İsveç,Çin,Japonya,Hindistan,Hollanda,
Norveç,Rusya,Yunanistan,Türkiye.
Hiç kimse itiraz etmemişti.
-Hiç kimse itiraz etmediğine göre kabul edilmiştir. Eleme tarihi 3Ağustos . Elemeden 2 gün önce size elemelerin düzenleneceği salonun adresini göndericem .Hepinizin gelmesi önemle rica olunur. Toplantı bitmiştir.
Tolanti biter bitmez bts odalarına çekildi.
Rap mon.:sizce faydalı bi şey mi?
V: Bence yararı olabilir.
Jk:Hem belki güzel kızlarda olabilir.
Jin:Düşündüğün şeye bi bak ya.
Jk : Ne bi tek benmi böyle düşünüyorum? Söylesenize .
Jm:Bende jungkook'a katılıyorum.
Sg:Sonuna kadar arkandayım jongkook.
Jk:Saol hyung.
Jh: Neyse hadi yemek yemeye gidelim.
V: Bu fikri sevdim işte.

TÜRKİYE/İSTANBUL
-Asya demir ... Asya demir...danışmadan bekleniyorsunuz.
Asya koşar adımlarla danışmaya gidiyordu. Asya 4 ay sonra çıkış yapacak bi gurubun maknesi ve rapçisiydi.
Danişmada müdür vardı.
-Gel Asya gel... senin için güzel bi fikrimiz ve teklifimiz var.
-Nedir efendim?
- Güney kore'de Big Hit adındaki şirketi duymuşsundur . Bu şirkete 2tane stajer göndermem gerekiyo. Bende sen ile Bahar'ı seçtim . Çünkü ikinizde k-pop dan anlıyorsunuz .
-Evet efendim peki birazcık daha detaya girebilirmisiniz?
-Bak Asya geri kalan kariyerin için çok faydalı 2niz arasında eleme yapılacak eğer dans elemelerini Bahar değilde sen kazanırsa bundan sonraki hayatını Güney kore'de Big Hit'te yapacaksın sözleşme öyle diyor.
-Peki efendim hani şarkıyla katılıcam.
-Sen bts"Not Today" Bahar twice "signal"
- tamam efendim .
- Ha bu arada elemeler iki hafta sonra
- Tamam . Zaten şarkının dansını biliyorum.
-iyi çalışmalar.
-Saolun.
Asya odadan çıkar çıkmaz Bahar'ın yanına gitti.
-Bahar haberin varmı?
-Tabikiside. Sen hangi şarkıyla katılıcaksın?
-Btsa not today.
-iyiymiş . Neyse ya şuan çok işim var tatlım sonra konuşuruz.
-Bay bay
Bahar gurubun vokali. Aşırı kibirli bi kız.
Asya iki hafta boyunca durmadan çalışmıştı. Bahar hiç çalışmamıştı.Kendine çok güveni vardı. 2 haftanın sonunda kore'ye gitmedi gereken gün gelmişti .
Havaalanının VIP kısmında beklerken Asya uyuya kalmıştı . Bahar'ın dürtmesiyle uyandı.
-Kalk hadi gidiyoruz.
-Ha... haha tamam anladım.
Uyuya kaldığı koltuktan kalktı ve sadece 5 kişilik olan özel uçağa bindi.
Uçak fazlasıyla lükstü. Asya burdada uyuya kaldı. Kore'ye geldiklerinde gine Bahar'ın dürtmesiyle kalktı.
Aşağı indiklerinde tüm Bih Hit çalışanları saygıyla karşıladı . Hepsi ile tokalaştıktan sonra yorgunuzdur diye bizi kalacağımız otele kadar özel bi şoför bıraktı.Yarın sabah haberleşmemeiz için telefon numaralarımızı bıraktık. Oteldede büyük bi saygıyla karşıladık. Otelde kalacağımız odadaki yumuşacık yatağı görünce kendimi tutamadım ve yatağa fırlattım.
Sabah 7 civarlarında kalkıp son bir kez daha çalıştım . Bahar benden 15dk sonra kalktı ama hiç calışma yapmadan giyineceklerini ayarladı.
Ben rahat bir şeyler seçip üzerime giyindim. Ardından kahvaltıya oturduk. Kahvaltı biter bitmez . Soför aradı. Ben geldim diye.
Bizde hemen aşağıya indik. Hemen salona vardık çok heycan vericiydi. Müdür bizi kapıda karşıladı yanındaki kadına bir şeyler fısıldadı. Kadın bize doğru geldi ve şöyle dedi.
-Merhaba ben sizin tercümanınızım.
-Ah gerek yok biz zaten kendi şirketimizde korece eğitim almıştık. Korecemizde gayet iyi.
-Ah öyle mi ne güzel hemen iletiyorum.
Müdür bize dönüp o zaman iyi anlaşıcaz.
Salona girdikten biraz sonra bi kaç tane kadın bizi sahne arkasına götürdu .
-Siz 3. Siradasınız. Sizden önce Ruslar ve Fransızlar yapacak anlaşıldı.
Sadece kafa sallamakla yetindim.
Elemeler başlar başlamaz Ruslardan bi erkek çıktı ve Exo"Overdose" yaptı ardından bi kız çıkıp , Blackpink"whistle" yaptı.ilk yapan erkek seçildi.
Fransızlardan ilk kız twicw"tt"yaptı ikincisi de snsd"paparazzi"yaptı. 2. Yapan kız seçildi. Sira bizdeydi . İlk Bahar çıktı. Hareketleri kusursuz bi şekilde yaptı müdürün yanında bts vardı sürekli onlarla irtibat halindelerdi. Siradaki deyince ben geçtim . Arkamdan bangır bangır müzik çalınca hemen dansa başladım gayet güzel yaptım . Şarkı bitince müdür il başta
-Bah..
Aahh tamam anladım ya Bahar seçildi diye düşünürken. Birden anonstan.
Asya sesi yankılandı . O an çok mutlu olmuştum. Elemeler sona erince herkesI birileriyle eşleştirdiler. Sira bana geldi.
-Asya Demir.... Min yoongi...

Bölümü beğendiyseniz yorum ve oy bekliyorum...

MİN YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin