*8*

3.1K 135 10
                                    

Peste 2 luni

Au trecut 2 luni de cand am aflat ca sunt insarcinata.. Totul decurgea minunat... Doar ca Harry s-a schimbat foarte mult.. A devenit rece.. Nu mai e atat de apropriat ca inainte..Acum e ocupat de concerte/ turnee si nu prea mai are timp de mine.. Si atunci cand are ma intreaba daca am nevoie de ceva sau daca sunt bine..

Harry pov

Au trecut 2 luni.. 2 luni de cand am aflat ca Aly  e insarcinata... Sunt atat de fericit ca vom avea inca un copil, de data asta biologic..  Fiind ocupat cu concertele/studioul si toate celelalte nu prea am mai avut timp de Aly.. Stiu ca m.am distantat de ea dar dupa ce va naste voi inceta din a mai canta si nu imi voi mai neglija familia...

Aly pov

Harry-Alyaaa
Aly-Huh?
Harry-Vrei sa iesim sa luam cina in familie?
Aly-Cred ca ai lucruri mai importante decat sa ma scoti pe mine in oras..
Harry-Serios Aly? Eu vreau sa te scot in oras sa fim iar ca o familie ai tu ce faci???
Aly-De ce nu faceai asta cand plangeam sau cand ma simteam singura?? De ce???Oricum tu esti prea ocupat cu cantatul si nu poti sa ai grija si de mine sau de bebe..

Harry da cu pumnul nervos in perete injurand cand vede gaura..

Harry-Shit...

Am plecat din camera si m.am dus si m.am inchis intr.o alta camera m.am ghemuit incepand sa plang.. Il urasc... Dar il si iubesc...

Send NudesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum