*14*

2.9K 132 42
                                    

Dis de dimineata sunt trezita de plansetul lui Alex..

Alex-Tati.. Tati...
Aly-Ce e Alex?
Alex-V..leau.. Tati...
Aly-Offf.. Puiule.. O sa mergi la tati..

Am coborat la parter unde era Liam impreuna cu o fata frumusica ...

Liam-Neata adormici.. Ea e Casy iubita mea...
Aly-Hey Casy.. Eu sunt Alison dar imi poti zice Aly si nu sunt vreo curva retardata hoata de iubiti...
Casy-Stiu.. Mi.a explicat Liam..

Am hotarat sa mergem impreuna la casa lui Harry.. De cum am ajuns in fata casei era totul un dezastru.. Iar blomda aia botoxata era in fata casei suparata...

Barbie-Din vina ta curva mica iubi nu ma mai primeste la el.. Proasta naibii.. Lasa ca o sa am eu grija de tine..
Aly-Sa vezi ce grija o sa am eu de tine nenorocita dracu..
Si cu acestea fiind spuse ma infig in parul ei si o paruiesc putin.. Pot sa zic ca arata mai bine fara cele 100 de extensi ,masca din fond de ten si ochiul vanat.. Cu greu Casy a reusit sa ma scoata din parul ei.. In fata casei apare si Harry.. Parea suparst ca  a fost trezit din somn.. Dar cum ma vede vine si ma saruta.. Eu raspunzandu.i la sarut..

Alex-Tatiiiii
Harry-Puiu meu.. Esti bine?
Alex-Daaaa.. Am dolmit la unchiul Liammm
Harry-Ma bucur..
Liam-Casy vrei sa te duci cu Alex in casa sa va jucati?
Casy-Desigur..
Liam-Deciii.. Ce a fost in capul vostru? Tu Styles cum ai putut sa ii raspunzi curvei aleia la sarut.. Iar tu? Cum ai putut sa pleci in halul ala cu un copil in pantec si unul in brate? Tu nu te gandesti la sanatatea lor? Of doamne sunteti prea inconstienti!
Aly-Daca el nu imi dadea motiv sa plec.. Nu plecam!
Harry-Iarta.ma...
Aly-Asta va fi ultima oara cand te voi ierta!
Harry-Yyyyyy

Harry m.a luat pe sus si m.a asezat pe canapea luand.ma in brate sarutandu.ma.. Imediat apare si Alex..

Alex-Tatiiiii... De ce o inghiti pe mamii??
Tati-Puiule nu o inghit.. O fac fericita.. Acum haideti sa ne jucam..

Nu pot sa cred ca l.am iertat din nou.. Sper sa se tina de promisiune si sa nu imi dea motiv sa plec Iar Barbie aia sa isi vada de prostia ei..

Send NudesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum