.21. Partea #5

5.9K 204 52
                                    

Alya pov:

Ma strangea in brate.. Ma sint atat de bine.. Nu pot intelege cum de Harry dupa aproape 5 ani inca are acest efect asupra mea.. La un moment dat imi da drumul se ridica si iese din salon. Ce l.o fi apucat?

Harry pov:

Fetita asta ma face sa inebunesc!Ma omoara cu zile.. Am iesit afara din spital si mi.am aprins o tigara.. Ma uit in sus spre salonul ei si o vad stand pe balcon cu unicornul in mana jucandu.se. Nu are voie sa iasa din salon. Ofofof. Tot ce imi mai trebuie e ca ea sa raceasca. Imi termin tigara si urc inapoi sus. Alyson ma astepta in fata usii cu miniile incrucisate la piept.

Aly-Tu nu intri aici mirosind asa!
Harry-Si ce vrei sa fac?Nu am tricou de schimb!
Alya-Nu ma intereseaza!Mirosind a tigari  tu nu intri aici.

Mi.a venit o idee geniala. Mi.am dat tricoul jos si mi.am lasat patratelele si tatuajele la vedere.

Harry-Mai bine?
Alya-Nu!
Harry-Acum ce mai e?
Alya-Tu nu vezi ca toate fetele se uita la tine si salivesc?
Harry-Si? Au ce vedea!Uita.te la mine!Sunt un zeu cu patratele!
Alya-Hai intra mai repede marite zeu al impertinentei.

Am intrat in camera am luat.o in brate am aruncat.o in pat punandu.ma si eu doa langa ea strangand.o la piept vazand cum incet incet intra in lumea viselor. O iubesc atat de mult pe fetita asta..

Send NudesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum