Nový Život

73 4 1
                                    

O dva roky neskôr :
Narodila sa im krásna dcéra menom Rose. Justin bol nadšený pretože sa mu hrozne podobala mala veľké hnedé očká a dlhé slabo hnedé vlásky Rose mala 2 roky keď sa Mia od nich odsťahovala Justinovi povedala ze ho už neľúbi a odišla. Justin ju hľadal ale nenašiel prešiel rok a Rose povedľa svoje prvé slová. Ako prvé povedala Mama, Justin mal slzy v očiach pretože v Rose videl Miu. Justin dostala ponuku robiť riaditeľa vo firme Iton na Floride prijal ju a sťahuje sa tam z túžbou zabudnúť na svoju lásku.

Mia
Musela som odísť od Justína pretože som videla ze bol so mnou nešťastný. Rose som mu tam nechala pretože s nou by mi ho všetko pripomínalo odsťahovala som sa na Floridu mam prácu ako sekretárka riaditeľa ktorý dal výpoveď mal nastúpiť nijaký nový tak dúfam ze to bude aspoň fešák celkom som sa naňho tešila kiež by si ty vedela kto to je.
6:00 ráno
Ako každé ráno som spravila rannú prípravu obliekla som si úzku sukňu a do toho Adidas tričko a lodičky.. Viem ze sa to nehodí ale nenosím žiadne blúzky. Dala som si bomberu a mohla som ísť... Objasním vám to bývam v dvoj poschodovej vile z veľkým bazénom a všetkým čo potrebujem... Mam veľa kamarátov a ten najlepší je Logan je pre mňa všetkým pomohol mi dosť. Nasadla som do auta a vybrala som do práce. Keď som prišla, zložila som si veci a prichystala všetky podklady pre nového riaditeľa. Kráčala som do riaditeľne s ktorej sa ozývali hlasy, vstúpila som do vnútra a všetci na mňa upriamili zrak až na toho nového riaditeľa ktorý bol otočený a telefonoval. Pristúpila som ku stolu a sadla si, keď sa otočil tak som vlastným očiam neverila... JUSTIN?! čo tu robíš?!!

Zdarviiim dúfam ze sa ľúbila. Dlho som nepisala pretože som nemala moc čas a náladu. Bola by som rada ak by ste mi dali navrh na ďalšiu čast alebo príbeh.❤❤

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 16, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Love story(osud)❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora