Buna. Este prima mea carte asa ca astept sugestii si parare despre aceasta ... o sa incerc sa postez cat de mult pot . Pupicei !!
Hey ! Numele meu este Amelia dar mai toti imi spun Ammy. Am 14 ani si sunt in clasa a saptea. Am doua cele mai bune prietene pe care le iubesc Criss si Deea. Am 1,62 sunt satena si am ochii caprui.Am o sora mai mare pe nume Madalina, pe cat de mult o urasc e sora mea si nu am ce face!!
Dimineta:
Alarma stresanta! De ce trebuia sa suni chiar acum , visam ca JBalvin canta Tranquilla in boxeri si se prostea cu rolele. De ce trebuie sa ma trezesc de la ora 8 cand eu intru la scoala la 14:30. Asta e discriminare.
Am oprit acea alarma enervanta si dupa ce am mai motait pret de cateva minute m-am hotarat ca este timpul sa ma ridic din pat.
Mi-am facut rutina de dimineata si m-am dus in bucatarie sa vad ce voi servi la micul-dejun. Am ales sa mananc un ou fiert cu branza si cateva rosii. Am aranjat totul pe o tava si am mers la mine in camera unde am stat si m-am uitat la televizor.
Dupa 5 ore de butonat telecomanda:
Telefonul suna si pe ecran apare numele prietenei mele Deea.
- Da zuzo! spun eu foarte incantata sa o aud
- Tu nu sti cat este ceasul ? se rasteste ea la mine
- Este ora 13:20!
- Exact! Tu esti proasta, sau te prefaci? In 10 minute ne intalnim cu gasca in parc si tu ce faci ?
- Wtf !!! Ce tuta sunt ! spun eu si imi dau cu palma peste frunte
- In 2 minute ajung in fata portii tale!
- Sa intri! Fara sa suni la sonerie ! ii spun incercand sa gasesc o bluza potrivita
- Bine ! apoi inchide si eu impacientata ma duc in baie si ma imbrac
Ammy, am ajuns !! se aude vocea prietenei mele care se pare ca e mai rapida decat ma asteptam.
Am coborat in sufragerie unde Deea mai avea putin si arunca cu geanta aceea mare si cu tinte pe care o avea pe brat. Ea era imbracata sport cu niste blugi negri si o bluza roz cei scotea in evidenta suvitele aurii. Eu eram imbracata cu o rochie neagra pana la genunchi si cu niste pantofi cu toc si cu tinte pe ei ce se potriveau cu bratarile mele cu tinte si cu geanta ei neagra. Am luato de mana si am alergat pana in parc unde trebuia sa ne intalnim cu gasca dar ce sa vezi , erau cateva personaje noi.
Nota:
Iata primul capitol. Scuze pentru greselile de ortografie daca exista. Astept pareri si sfaturi la adresa acestei pozesti!