- Ăăă ...! nu stiam ce sai raspund
In mintea mea era o lupta totala iar in sptomacul meu nu erau nici pe departe fluturi cred ca elefanti care dansau balet.O parte din mine dorea atat de mult sa fie a lui dar alta stia ca asta nu va dura si isi va alege o alta fata mult mai buna decat mine.
- Ăăă ce ? ma trezeste el din razboiul cu mine
- Ăm da ! spun eu ca pentru mine si sper sa ma fi auzit ca sa nu trebuiasca sa repet
- Am auzit cumva un da ? spune el dand din genele lui lungi si negre
Dau din cap in semn ca da iar el ma cuprinde intr-o imbratisare calda si plina de compasiune. Clopotelul suna si il aud cum sopteste " Clopotel afurisit" apoi imi da drumul din bratele lui puternice si ma saruta pe frunte si imi sopteate " Sa ai grija la ora printesa mea " apoi el coboara scarile iar eu ma duc in clasa.
Orele au trecut ca vantul iar in fiecare pauza nu lipseau din peisaj Teo si Denis care faceau caterinca pe tema cat de pitica sunt eu ei avand peste 1,70 iar eu doar 1,62. La sfarsitul orelor am fost sunata de mama sa mai stau afara pentru ca eu nu aveam chei si ea a plecat la magazin cu sora mea stresanta.
- Pitica mea ! il aud pe Denis strigand in spatele meu iar Teo maraia langa el
- Dar nu sunt pitica ! Am o inaltime adorabila, ca mine , de alt fel voi sunteti prea inalti pentru niste baieti de 15 ani. spun eu iar ei mai ca adorm la discursul meu
- Deci vrei sa vi la mine ? imi spune Denis
Nota:
Nu am avut cand sa scriu mai mult pentru ca am niste parinti carora le pasa de notele mele si nu ma mai lasa sa stau pe calculator foarte mult.