- Buna gasca!!!! strig eu si toti cei prezenti isi indreapta privirele asupra mea .
- Hey Ammy !!! au spus toti in cor
- Hey pitic!!! imi spune Denis inainte de a ma strivi intr-o imbratisare
- Hey uriasule! Sa sti ca am si eu nevoie de oxigen ! ii spun eu iar el imi da drumul si ma saruta pe frunte
- Bine ca ati venit ! spune Byy sagetandu-ma din priviri ( ea este iubita lui Denis si nu ii prea convine de apropierea dintre noi doi)
- Da , este vina mea ! spun eu privind la copiii micuti care alergau in jurul nostru
- Frate , avem si noi scoala! Lasa pupaceala si hai sa le ducem la scoala ! se aude o voce necunoscuta din spatele lui Denis
- Asa e frate! Fetelor sa mergem ! spune Denis si o smuceste pe Byy care visa cu ochii deschisi
In 5 minute am ajuns la scoala unde am constatat ca acel baiat cu care era Denis invata la noi la scoala si era in clasa a 8 a C. Am aflat ca il chema Teodor era inalt cam 1.74 acea niste ochi de culoarea nesului si un par castaniu deschis. Parea un baiat de treaba dar cand am aflat ca avusese ca iubite cele mai mari curve din aceasta scoala a pierit in ochii mei.
Dupa cateva luni
Nu pot sa cred ca Teo chiar a devenit atat de qpropuat de noi , mai ales de mine. Am aflat ca fumeaza si ca are un anturaj cam ciudat dar tot imi place. Nu pot sa cred ca dupa 3 luni in care ne-am prostit si ne-am cunoscut mai bine si eu deja incep sa am sentimente pentru el. De fiecare data cand il vad imi bate inima de parca miar sari din piept , ma balbai iar dupa spusele celor din jur imi sclipesc ochii si imi apare un zambet tampit pe fata .
Nota:
Bun .... am mai scris un capitol. Voi incerca sa fie cat mai lungi. Astept pareri .