"makcik nak roti coklat tu dengan air yogurt original satu" kata Hanna serentak dengan seorang lelaki
"maaflah nak tapi roti coklat dgn air yogurt ni ad satu je"
"kalau macam tu makcik bagi dekat saya je lah"
"banyak cantik muka kau...aku yang pesan roti ni dulu so bermakna aku la yg dapat"
"pembetulan aku lelaki bukannya perempuan...dan roti ni aku yang punya"
"lantak kau la lelaki ke perempuan...aku yang sampai dulu dan aku jugak yang pesan dulu..so ni memang aku punya"
baru saja Hanna ingin mengambil roti dgn air tersebut dengan pantas lelaki tadi mengambil lalu membayar roti dan air tu..dan terus berlalu pergi meninggalkan kantin
"oii roti aku tu!!!!!" Jerit Hanna
namun lelaki tadi hanya berbuat bodoh dan terus pegi dari kantin tanpa menghiraukan jeritan dari Hanna
"wah berani betul kau bercakap macam tu dengan dia Hanna" Adriana
"memangnya kenapa? selama ni korang xpernah ke ckp mcm tu dkt dia?"
"kalau kau nak tau dia tu head perfect sekolah ni dan anak kepada pengetua sekolah ni...dia tu jugak la abang kepada si Ayreen ni..nama dia Putera Rayyan Naufal"
mendengar penjelasan dari Auni ..Hanna hanya berdiam diri dan menganggukkan kepala..dia bukan takut tapi dia malas nak melayan
mereka berempat terus memesan makanan dan berjalan masuk ke kelas
.
.
.
.
"weyh asal lama sangat kau pegi makanan?"
"tadi ada budak perempuan yang berebut makanan dengan aku"
"wah berani betul budak tu...kau kenal ke dia?"
"tak...tapi yang aku tahu tadi dia sekali dengan adik aku Ayreen...kau kenapa Aiman tanya soalan yang macam tu"
"aku bukan apa sebab mama aku cakap ada cousin aku yang dari jauh datang sekolah kat sini...dan aku pun dah lama tak jumpa dia last aku jumpa time tu 10 taun lepas"
kata-kata yang keluar dari mulut Aiman..membuatkan Hadfie dengan Hanif saling berpandangan sama sendiri
"Jangan-jangan budak yang gaduh dengan Rayyan tadi tu sepupu kau kot Aiman"
"mungkin betul jugak pendapat kau Hadfie sebab dalam sekolah mana ada yang berani cakap mcm tu dkt Rayyan...tak apa la kita tengok nanti..oh ye malam ni datang rumah aku tau...sebab ada majlis kesyukuran untuk papa aku berjaya kerjasama dgn Putra's Holding"
"okay...dah la jom masuk kelas nanti lambat pulak"
Rayyan,Hadfie,Hanif dan jugak Aiman mula berjalan menuju ke kelas mereka
.
.
.
YOU ARE READING
Closer || #wattys2017
FanfictionMampukah Nur Hanna Elyana dan Putera Rayyan bersatu di atas satu ikatan yang kekal? Selepas pelbagai rintangan yang mereka lalui ________________________________________ Typo?Ofc banyak😂 Best?I don't know...klau nak tahu try baca♕ #keepVoting #...