Kelihatan dua orang perempuan dan seorang lelaki keluar dari KLIA 2
"Finally.. I'm back..Malaysian I miss you"
jerit perempuan itu
"Ish kamu buat malu la"
"Ala.. Grandma dah tiga tahun lebih kut xbalik sini... Hehehe... Mianhaeyo heolmoni"
"Arraso..arraso..lagipun kamu baru 19 tahun"
"Heolmoni.. Adik"
Tegur seorang lelaki yang bersama dengan mereka berdua
Dua orang perempuan tadi memandang ke arahnya
"Uri eomma dah tunggu kita dekat rumah utk dinner...erm tapi heolmoni dengan adik nak duduk mana?"
"Ahh..nae....Biar heolmoni tinggal dengan adik je la.. Lagipun rumah arwah papa dgn mama tu ada.. Adik kesian dekat Mak Mah dgn anak perempuan dia kena jaga rumah tu.. Dah la adik xbayar lagi gaji diorg"
"Oh.. Kalau macam tu xap lah.. Jom.. Eomma abang dah tunggu tu"
"Okay"
.
.
.
.
.
Kini umur baby hanna sudah genap tiga bulan.. Bermacam-macam rintangan yang rayyan tempuh sebagai sorang daddy bersendirian
Mummy dan adiknya kadang-kadang sahaja membantunya.. Dan minggu depan dia perlu masuk ke pejabat sebab dah banyak kerja yang tertangguh
"Ean"
"Yes mummy?"
"Next week Ean dah nak masuk kerja kan? Habis baby ni sapa nak jaga?"
"Ean akan cari pengasuh untuk baby ni.. Ean tak nak susahkan mummy dengan Reen"
"Hum terserah kamu la.. Ean.. Kamu dah besar panjang.. Dah jadi sorg ayah dah pun"
.
.
.
.
.
"Hanna?"
"Nae.. Heolmoni..waeyo? Heolmoni tak boleh tidur ke?"
"Aniya... Heolmoni just nak tanya syarikat yang papa kamu wasiatkan tu sapa yang uruskan??"
"Oh dulu syarikat tu kawan papa yang uruskan tapu disebabkan dia nak berhenti awal terpaksa hanna mintak tolong abang Aiman utk uruskan.. And 40% dari keuntungan syarikat hanna bg dekat abang Aiman"
"Habis tu hanna nak kerja apa?"
"Babysitter sbb hanna suka sangat dengan budak-budak lagipun dah ada tempat yang perlukan pekerja"
"Ooh.. Baguslah.. Bila interview?"
"Esok pagi"
"Kalau macam tu pegi la tidur... Jaljayo.. Cucu kesayangan heolmoni"
"Jaljayo heolmoni.. Muah"
Hanna mengucup pipi neneknya lalu menarik selimut ke paras dadanya dan terus diulit mimpi
.
.
.
.
.
KEESOKKAN PAGI
Rayyan mengemas beg untuk baby hanna...
YOU ARE READING
Closer || #wattys2017
FanfictionMampukah Nur Hanna Elyana dan Putera Rayyan bersatu di atas satu ikatan yang kekal? Selepas pelbagai rintangan yang mereka lalui ________________________________________ Typo?Ofc banyak😂 Best?I don't know...klau nak tahu try baca♕ #keepVoting #...