Hatırlatma
Odamdamda okumaktan hiç sıkılmadığım 'tutulma' yı bitirdiğimde oturmaktan sıkıldım ve salona inerek televizyondaki kanalları zaplamaya başladım.
Supernatural'ın yeni bölümünün başladığını görünce heyecanla izlemeye koyuldum.
Tam Dean'ın muhteşem gülümsemesine dalmıştım ki kapı çaldı.
Kapının açılma sesini duyduğumda umursamadım ve diziyi daha doğrusu Dean'ı izlemeye devam ettim.Annemlerden başka kimse olamaz zaten.
Adım sesleri duyduğumda kafamı çevirmedim adım sesleri gittikçe yaklaştı.
"Kardeşine bu saatte kapıyı açtırıyorsun Melanie , iyi bir abla değilsin"dedi Justin alaylı bir ses tonuyla.
Bir saniye Justin?
Bölüm 3
Hani birşey söylemek veya zırvalamak istersiniz ama konuşamazsınız ya, veya bir kabus görürsünüz bağırırsınız ama sesiniz çıkmaz koca bir boşluktur, işte şuan öyle bir durumdayım ne bağırabiliyordum nede kaça biliyordum.
Şaşkınca bal rengi huzuru andıran gözüne baktım.
Benim bu ifademi görünce biçimli dudaklarına bir sırıtış takınıp oturduğum koltuğa oturdu.
Ayakta olduğumu henüz yeni farketmiştim.
"S-senin burda ne işin var Justin."dedim şaşkın ifademi yok etmeye çalışarak.
Kahretsin kekeledim.
"Misafirlere böyle mi hoşgeldin diyorsun?" dedi koltuğa dahada yayılıp.
"Niye geldin Justin?"dedim.
Justin birşey söymek istedi ama Sam'sesi böldü.
"Abla?"Neşeli sesi kulağımı doldurdu.
"Ah Sam uyku vakti geldi."dedim yanına yaklaşıp onu öperken.
"Bu abi sevgilin mi yoksa?"dedi gülerek.5 yaşındaki bir çocuğa göre fazla zeki.
Justin'in kahkası salonu doldurdu..
"Evet sevgilisiyim."diyerek yüzüme en Piçimsi sırıtışını takınan Justin'e öldürücü bakışlarımı yolladım.
Sam'e döndüm.
"Hayır arkadaşım."dedim bastırarak.
"Justin çok şakacıdır değilmi?"diyerek Justin'in bacağına tekmeyi geçirdim.
"Sike- ah evet öyleyim."dedi Justin homurdanarak.
"Annemlere bu ziyareti söylemeyeceksen odamdaki çekmeceden isteğin kadar çikolata alabilirsin."dedim.
Evet odamda bir çekmece dolusu çikolata var.
Ben normalim.
Sam zıplaya zıplaya odasına doğru yola koyuldu.
Derin bir çektim.
"Hey."dedi Justin arkamdan.
Gözlerimi kapattım ve burda olmamasını diledim.
Ama malesef ki döndüğümde gayet kanlı canlı bir biçimde sırıtarak beni süzüyordu.
"Tekrar soruyorum neden geldin?"dedim.Annemler umarım Justin gitmeden gelmez.
"Geçen gün arabada bana bağırmaktan bunu düşürdüğü fark etmemişsin Mell."
Şimdide bana lakap takıyordu aman ne hoş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black and White ♤
Fiksi PenggemarAşk nefret edeceğini sandığın kişiyle olabilir miydi? Hiç yaşamadığın duyguları bir erkeğe karşı hissedebilirmiydin? Peki ya Justinde, Melanie'ye aşık olursa? Kalbini mühürlemiş biri aşkı hissederse? Ön yargılarınızdan kurtulun ve Justin ve Melanie...