TaeLight : Ben yazmasam yazacağın yok.
TaeLight : Okulun ilk günü nasıldı?
EunMoon : Normaldi, sıkıcıydı.
EunMoon : Senin?
TaeLight : Alışmaya çalışıyorum.
TaeLight : Diğerleri yardımcı oluyor.
TaeLight : Hemen tanınmaya başladım onlar sayesinde.
EunMoon : Sevindim.
EunMoon : Bende birkaç kişiyle tanıştım.
TaeLight : İyiler mi?
EunMoon : Çok iyiler.
TaeLight :Sevindim.
TaeLight : Bir sorun mu var?
EunMoon : Hayır.
TaeLight : Geldiğimden beri soğuk davranıyorsun.
EunMoon : Davranmıyorum.
TaeLight : Her neyse, yakında anlarız.
TaeLight : Jimin çağırıyor evine sonra yazarım.
EunMoon : Tamam.
(23.59)
EunMoon : Neden böyleyim biliyor musun?
EunMoon :Seni kaybedeceğimi düşünüyorum Taehyung. Tek arkadaşım olan sen gittin, bedenlerimiz uzaklaştı yakında kalbimizde uzaklaşacak diye korkuyorum.
EunMoon : Arkadaş edinmen beni mutlu etti fakat koruyorum Taehyung. Jimin, Minji ya da diğerleri eminim ki hepsi benden daha iyidir.
EunMoon : Bilirsin ben biraz utangaçım, sessizim, bencilim, umursamazım. Ama onlar benden daha iyidirler.
EunMoon : Yağmur yağıyor, camdan ay'a bakarken her yağmur damlasında bir göz yaşım düşüyor, ben şu an çok yanlızım
EunMoon : Ve üzgünüm, üzülme nedenim ise sensin.
TaeLight : Saçmalama Eun Byul.
TaeLight : Hayatımda hep şanslı olduğumu düşündüm ve bunun nedeni sensin, şanslı olduğun için seninle tanıştığımı düşündüm.
TaeLight : Ağlamandan nefret ediyorum, o tanıştığımız ilk gün ağlamamanı söylemiştim.
TaeLight : Sen benim hayatımda tahmin bile edemediğin kadar değerlisin.
TaeLight : Sen bencil ve umursamaz değilsin. Seni asla bırakmayacağım.
TaeLight : Sen yanlız değilsin, şimdi ay'a bakmaya devam et, bende bakıyorum, gözlerimiz buluşmuş gibi düşün tamam mı? Gözlerimiz buluşmuyorsa kalplerimiz buluşur.
EunMoon : Ah, saçmaladım. Özür dilerim.
TaeLight : Seni seviyorum göz yaşı her şeyden değerli olan arkadaşım.
EunMoon : Seni seviyorum herkesden çok ihtiyacım olan arkadaşım.
TaeLight :Seni özledim.
EunMoon :Seni çok özledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Distant Moon Light ♡ ~Kim Taehyung Texting
FanfictionKim Taehyung ve Lee Eun Byul küçükken ay ışığı altında tanışan iki arkadaştır, zaman ilerledikçe birbirlerinin en yakını olan bu iki arkadaşın bir nedenden dolayı yolları ayrılır bu nedenle sanal arkadaşlıkları başlar. Bu ayrılık onlara bir çok şeyi...