👑👑👑👑

3.3K 73 12
                                    

Biasınınla iki haftadır küssünüz ne kadar onu çok ozlesende gururun izin vermez buna çünkü sen haklısındır. Evinize sarhoş gelen biasının tepkisi;

T.O.P
.....(Adın) çık dışarıya lütfen ben seni çok seviyorum biliyorum hatalıyım ama beni sensizliğe mahkum etme güzelim bu adamı affet der.
Sen onun sesini duyunca hemen aşaga inip kapıyı açarsın seni görünce sana sarılır.
~ neden bu kadar içtin ki dersin o ise sana deli gibi sarılır seni çok özlemiştir.
- sensizlikten, seninle konuşamamaktan lütfen affet sen haklısın özür dilerim der ve ağlar. Sen dayanamazsın çünkü sende onu deli gibi özlemişsindir.
~ Gel buraya deli adam affettim seni. Ama lütfen bir daha kavga etmeyelim olur mu?
- bence de kavga etmeyelim sensizlikten kafayı yiyordum.
Seni kendine ceker ve dudaklarına yapışır bu öpmesi bile farklıdır gerçekten seni çok özlemiştir.


G Dragon
Sen uyurken birden kapı çalar sen bu saatte kim acaba diye düşünürken kapıyı açarsın ve sevdiğin adam kapıda sarhoş bi halde sana bakar.
- Meleğim seni çok özledim ben der ve seni kolları arasına alır boynunu koklar.
-Saçını, kokunu bana bakan o güzel gözlerini deli gibi özledim lütfen evimize dönelim.
Sen onun bu halini görünce hemen içeriye alırsın.
~ bu halde gidemezsin gel seni banyoya sokalim deli oglan dersin.
O da sana affettin beni o zaman demi.
~ ah deli şey seni nasıl affetmem ki ben. Bir kere kalbim affeder ben affetmesem bile dersin.
- seni çok seviyorum kar tanem.
~ bende seni seviyorum güneşim.


Seung Ri
Onu o halde görünce kızarsın ona.
~ bok iç emi bu kadar içme dedim sana neden dinlemiyorsun ki seni aptal.
- beni affetmezsen hergün içer kapına dayanırım. Komalık olsam bile içmeye devam ederim sadece beni affet bebeğim.
~ Aissh eşek ya sakın bir daha içme içersen bu sefer hiç affetmem duydun mu?
- söz bir daha içmem simdi affedildim demi ela gözlüm.
~ evet affedildin gökyüzüm.

DaeSung
Ne kadar kızarsan kız onu deli gibi sevdiğin için dayanamazsin. Onu o halde ilk defa boyle görürsün yüreğin parçalanır.

~ Sevdiğim adam sana hiç kızmadım ki ben ben seni o kadar çok seviyorum ki sana kızamıyorum bile.
  Dayanamaz hemen seni kendine çeker.
- teşekkür ederim beni bu kadar çok sevdiğin için meleğim iyi ki benimsin iyi ki kalbimsin dünyam.

Taeyang
Arkadaşları seni arar sürekli senin adını sayıklamıştir bara geldiğinde onu öyle görünce hemen yanina gidersin.
- O benim ki gelmiş hoşgeldin meleğim ama beni daha affetmedin demi hiç affetmeyeceksin biliyorum seni kırdım ben, ben seni haketmiyorum bile.
O bunları söyleyince sen ağlarsın. O bunu görür.
- neden aglıyorsun melek yüzlüm.ağlama seni en son istiyecegim şey ağlatmak. O güzel gözlerin aglamasin.
~ Seni aptal herif gel buraya deyip dudaklarınızı mühürlersin.
~ asıl ben seni haketmiyorum çünkü sen muhteşemsin fazlasiyla
- hayır boyle düşünme güzelim sen benden bana layıksın yalnızca bana ait olabilirsin sen.


❤❤Lütfen volte atmayı unutmayın şimdiden teşekkürler. ❤❤❤

BİGBANG TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin