Banyo yaptıktan sonra odanıza gidip üstünü giyineceksindir, biranda biasın odaya dalar ve sen havluyu üstünden düşürürsün.
T.O.P
Yutkunarak sana bakar, sen hemen utanıp havluyu üstüne gecirirsin ama o çoktan görmüştür. 'Sakin bakma don arkana hatta cik' dersin ama o yanina gelmiştir çoktan.
'Artik çok geç sevgilim gördüm der ve bu daha da senin utanmana neden olur. Kafasına vurursun 'hemen cik giyinicem' dersin. Bak gözlerimi kapattım bakmıcam söz der sana aegyo yapmaya baslar sapsik.
G Dragon
'Hemen arkani dön' diye bagirirsin o hemen dediğini yapar ama görmüştür ve senin muhteşem olduğunu düşünür ve hayaller kurar kafasında. Bakmasına izin vermeden hızlıca giyinirsin ve 'bunları hic gormedin tamam mı' dersin. O o anlık şokla daha kendine gelememiştir sadece kafasını sallar.
DaeSung
Hemen görür görmez senin utanacagini bildiği için geri çıkar ve görmemiş gibi yapar ama görmüştür ve nefesi kesilir seni öyle görünce. Bahçeye çıkıp nefes almaya çalışır. Sense utandigin için aşağı inemezsin.
Seungri
O seni öyle görünce hemen üstüne atlamaya çalışır sense 'ne yapıyorsun bırak giyinicem desende bırakmaz. Artık hic kaçışın yok sevgilim bugün benim olucaksın der sen hemen paniğe kapilip ne hayatta olmaz yani su an olmaz dersin. Kendini kaçıp kurtarırsın onun elinden.
Taeyang
O seni ilk bir süzer sonra ıslık çalar ve 'Ah bebeğim bu kadar muhteşem olduğunu bilmiyordum bence hic giyinme' der. Sen hemen onu dışarı atarsın.
Hadi ama güzelim utanma benden dese bile sakin gelme dersin ve kapıyı üstüne kitlersin o gidene kadar.