👑👑👑👑👑

1.6K 38 1
                                    

Biasınla birlikte bar'a gidersiniz ve çok içersin birden biri seni belinden tutup öpmeye çalışır bunu gören biasın tepkisi;,

T.O.P 👑
Sen benim kadınımı mı öpmeye çalıştın az önce. Sen demek ki ölmek istiyorsun deyip yumruğunu geçirir ve seni kolundan tutup dışarı çıkartır.
- bir daha bara gitmek yok durdun mu beni.
Seni arabaya bindirir ve eve gidene kadar sen arabada sızarsın..
- ah şu hallerin yok mu? Ama kıyamıyorum ki sana neden bu kadar güzelsin ki sıpa seni der ve kucağına alıp yatağınıza yatırır ve saçını koklayıp sarılarak uyur.

G Dragon
Arkadaşlarının yanından gelince adamın seni öpmeye çalıştıgını görür ve deliye döner. Gidip adam kafa atar.
- Sakın bir daha bu hatayı yapma. Benim olana dokunma hatasını yapmaya cesaret etme seni pislik herif.
Sen ne olduğunu anlamadan seni kucağına alıp arabaya bindirir hala sinirlidir ve sana bağırır
- neden öyle dans ediyorsun ki beni delirtmek mi amacın bravo Delirttin zaten.

Seung Ri
Adama kafa göz dalar yarım saat adamı döver.
- bunu duyuyor musun adi herif. Bu benim benim olan birşeye dokunamazsın bırak dokunmayı ağzına bile adını alamazsın..

DaeSung
Sen iyice sarhoş olmuşsundur ve arkadan biri beline dokunuyordur sen sevgilim zannederken arkana döndüğünde o olmadığını farkedersin ama adam seni öpmeye çalışır bunu gören DaeSung uçarak oraya gelir ve adama yumrugu geçirir birşey demeden oradan ayrılırsınız.

Taeyang
O bunu görür görmez adamın saçından tutar yere çarpar. O kadar sinirlidir ki karnına tekmeler savurur.
- seni it, seni şerefsiz sen kimsin ki Taeyang'ın sevgilisini öpmeye yeltenirsin.
Siniri geçmez hala dövmeye devam eder sen onu durdurmaya calisirsin ama nafile gücün yetmez.

BİGBANG TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin