👑👑👑👑

2.1K 50 8
                                    

Biasınla kavga edersiniz sürekli eteklerine karışıyordur ve sen artık bu durumdan sıkılırsın ve ona 'yeter artık herseyime karışıyorsun dışarı çıkmama bile izin yok bıktım artık ayrılalım' dediğinde sinirden sana hızlı bir tokat atar.

T.O.P
O sana tokat atmak istemez ama onu zorlaysin ve biran sinirle sana hızlı bir tokat atar ve 'Sakın bir daha bunu söyleme durdun mu beni ayrılmıcaz sen benimsin bunu anla' der.
Sen çoktan sana tokat attığı için ağlıyorsundur ve o tokat attığı için pişman değildir.
-Bunu bana nasıl yaparsın bana nasıl tokat atarsın diye iyice aglarsın tam kapıdan çıkacağın zaman seni kendine biranda ceker ve 'bundan pişman değilim ama beni zorluyorsun affet beni gitme lütfen sevgilim'

G dragon
Sana tokat atınca sen dayanamaz ve hemen eşyalarını toplayıp evden çıkarsın.
O da sinirden evdeki eşyaları kıyar ve
sürekli seni arar ama sen açmazsın.
İlk tanıştığınız yere gider ve seni orda görünce 'Lütfen beni affet ben böyle biri değildim ne oldu bana bilmiyorum beni sensiz bırakma benim cennetim sensin sevgilim' der ve sen dayanamaz onun omzunda ağlarsın.

Seung Ri
Sen ağlayınca dayanamaz ellerine bakar ve ben bunu sana nasıl yaptır der. Sen hemen odaya gidip kendini kitlersin o da sen kendine birşey yapmandan korkar. 'Aç hadi kapıyı güzelim özür dilerim özür dilerim ben eşeğim' der ve kapının önünde o da ağlar sen dayanamaz kapıyı açar ve sarılırsın.

DaeSung
O sana tokat atınca hemen evden gider bara içmeye ben bunu ona nasıl yaptım der ona nasıl kıydım eve geldiğinde sarhoştur kapıyı açtığında ayakta duracak hali yoktur.
- Güzel sevgilim ne olur bu seni seven adamı affet istiyorsan sende bana vur döv istediğini yap der demez yere düşer.
Sen onu kaldırıp yatak odanıza götürür yatırırsın. Ben seni coktan affettim şapşik der ve alnına öpücük kondurursun.

Taeyang
Sen ağlayınca o da ağlar kendi kendini tokatlar ben ne yaptım, ben ne yaptım onu ağlattım ona vurdum sürekli bunu söyler ama sen dayanamazsın ona.
-Lütfen ağlama acımadı o kadar zaten senin güzel yüzüne ağlamak yakışmıyor sevgilim dersin ve gözyaşlarından öpersin.

BİGBANG TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin