NÁZEV:Indiana Teller jarní měsíc
AUTOR:Sophie A.-Mamikonianová
ŽÁNR:Fantasy,romantické
CENA:290 Kč
PŘÍBĚH:Příběh se odehrává ve státě Montana.Ranč je určen k chovu dobytka,který patří vlkodlakům patřícím do mocného klanu.Jen jeden z nich je odlišný od ostatních.Lidská bytost jménem Indidana Teller,syn vlkodlaka a lidské matky se snaží si najít vlkodlačí přátelé a zapadnout do klanu.Poté odchází studovat na univerzitu mezi lidi a žít svůj život.Indiana i přes příkazy se zamiluje do jeho spolužačky Kateriny,ale neví,že jí může ohrozit na životě.Také zjišťuje Indiana své schopnosti,které zdědil po matce-cestovat časem.Vše se ale zvrtne,kdy silnější klan chce bojovat a získat klan celé smečky.Jak se Indiana obrání?Jak skončí válka mezi oběma klany?Přijde někdo na pomoc?
__________________________
,,Kdepak se schováváš,broučku!"volal sladce.,,Vím,že jsi tady,slyším tvé srdce,cítím jak dýcháš!"
Dobře o mně věděl.Strachem se mi sevřelo srdce a začal jsem dýchat jen slabě.Byl to Jim,jedno z těch strašlivých Brandkelových dvojčat.Vsadil bych se,že je to ten sadista.Funění bylo strašně blízko,přestal jsem dýchat.Našel mě.
__________________________
HODNOCENÍ:Takhle knížka byla moc hezká,už jen proto,že jsou tu vlkodlaci.A také bylo zajímavé jak se nepřátelské klany spojili,aby porazily silnější.Takže doporučuji!😊V některých částech to bylo srandovní a bohužel zatím nemá autorka další pokračování.A to skončilo tak napínavě!😞 (I když je to romantické,tak moc té romantiky nečekejte..myslím to vážně!!😂)
9⭐️z 10⭐️
ČTEŠ
📚TIPY NA KNIHY📚
Literatura FaktuMáš rád/a knihy??📚 Nevíš jaké si přečíst⁉️ Chtěla bych Vám popsat knihy,jaké jsou a trošku je rozebrat.🙂 Často mám problém si koupit fakt tu správnou a Vám bych chtěla trošku usnadnit výběr.😄📚 TAK JDEM NA TÓÓ🌞