•Falešný polibek•

411 22 2
                                    

NÁZEV KNIHY:Falešný polibek
AUTOR:Mary E. Pearsonová
ŽÁNR: Romantika,fantasy,dobrodružství
CENA:299 Kč
PŘÍBĚH:Království Morrigan dodružuje spoustu dávných tradic a princezna Arabella,přezdívaná také jako Lia tyto tradice nemůže vystát.Dokonce musí mít sňatek s někým,koho nezná a nikdy ho nepotkala.A to vše jen kvůli spojenectví s jiným,silnějším královstvím.
Lia se tedy rozhodne útéct společně s její kamarádkou Pauline,připravená zažít nový život,nové dobrodružství.Den,kdy jí čeká svatba,uteče do na míle vzdálené vesničky.Předstírá obyčejnou hospodiňku a tvrdě pracuje v jedné hospůdce.Vše to pak začne ,kdy do hospody přivítají dva záhadně přitažliví a záhadní muži.To ještě Lia neví,že jeden je princ ,kterého si měla vzít a druhý je najatý vrah s úkolem jí zabít.
Lia je tak obklopena jednou velkou lží,nebezpečím,láskou a odvahy.
__________________________
Dívala jsem se na něj.Nebyl to cizinec,ale nebyl to ani farmář.Už od začátku to byl chytrý klam.
Vítr kroužil mezi námi,vháněl nám mlhu do tváři.Šeptal.Najdu si tě,ať už jsi sebedál.
Otřela jsem si oči.Pravda a skutečnost se rozmazaly.Ale tohle jsem věděla.Přišel.Byl tady.A možná to teď byla celá pravda ,kterou jsem potřebovala.
__________________________
HODNOCENÍ:Rozhodně,tuhle knížku doporučuji !❤️Nemohla jsem se odtrhnout!Bylo to napínavé a zajímavě zpracované.🌞Jediný co mě zmátlo,byly dvě postavy.Princ a vrah.Já jsem jejich jména nějak přehodila a došlo mi to až v půlce příběhu ..😂 Jsem prostě pako.
9⭐️ z 10⭐️
P.S TĚŠTE SE ,BUDE POKRAČOVÁNÍ🙀

S TĚŠTE SE ,BUDE POKRAČOVÁNÍ🙀

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
📚TIPY NA KNIHY📚Kde žijí příběhy. Začni objevovat